Sťahovanie prebehlo ako tak ľahko. Ubytovanie- ľavou zadnou. Spoznávanie nových ľudí? Celkem ušlo. Prvý deň v škole? Katastrofa....
"Kľud to zvládneš! Je to len ďalší deň v škole..." upokojovala ma Kira. Spolu s ňou a Scottom som sem dorazila. Ráno ma vyzdvihol, čo nebolo nutné, pretože keby nebol prišiel, nešla by som do školy...
"Možno pre teba. Ja som tu nová a všetci po mne zízajú. Vidíš! Aj tamta ryšavá po mne pozerá!" zatiahla som úzkostlivo, no Kira sa iba zasmiala.
"Ahoj Kira!" pozdravilo to ryšavé dievča a žiarivo sa usmialo.
"Ahoj. Lydia toto je Zoe. Deatnova nevlastná dcéra." predstavila nás Kira...
"Prišla mi nejaká neznáma..." usmiala sa na Kiru a potom sa otočila na mňa " Tak vitaj na beaconhillskej strednej, Zoe."
"Vďaka..." pípla som potichu... Kam sa stratila tá moja odvaha?
"Máme spolu prvú hodinu." zajačala Kira a ukazovala Lydii môj rozvrh.
"Vlastne máme spolu všetky hodiny. Aspoň niekoho tam budem poznať..." oboznámila som ich a Lydia ma už aj ťahala do triedy. Cestou mlela niečo o prvotriednych chalanoch na škole a také podobné blbinky. Síce mi zo začiatku prišla ako... hmmm ako to povedať jemne... mrcha, teraz keď ju lepšie poznám príde mi fajn.
V triede sme si sadli čo najbližšie k sebe. Mali sme ekonómiu, ktoré je maximálne BLEEEEE! Podľa Kiriných slov nás učí najsarkastickejší učiteľ na škole, ktorý, trénuje lacrosový tím... To som na neho teda zvedavá.
O chvíľu už aj zvonilo a do triedy vletel dajaký týpek. Vlasy mal akoby ho elektrina skopala a oblečenú mal športovú mikinu a tepláky... Ten teda vie ako urobiť dojem....
"Vraj je tu nová žiačka..." skonštatoval po tom čo sa uvelebil zadkom na Scottovu lavicu. Myslím, že každú chvíľu hodí šabľu... A to priamo na zadok svojho trénera. Pecka!
"Ako sa voláš, kto si a predovšetkým kde si?" pokračoval a pozeral niekam do blba. Inteligencia level igelitová taška.
"Tu som..." ozvala som sa.
"Volá sa Zoe. Teraz sa prisťahovala..." skonštatoval Stiles a Scott horlivo prikivoval. Snažil sa robiť čokoľvek len nie pozerať na učiteľov zadok.
Učiteľ sa postavil a rukami sa zaprel o moju lavicu.
"Poznáš ho?" spýtal sa ma a prstom ukazoval na Stilinskiho.
"Eh... hej?" nechápala som... Popravde... pokloním sa tomu, kto tohto človeka chápe...
"Dúfam, že ťa nenakazil svojim sarkazmom, pretože Stilinskiho dva by som už nezvládol! Hlavne v dievčenskej verzií!" zamračil sa na Stilesa, ktorý mu len s úsmevom zamával. A zas... mávame ako o život, ľudia?
Učiteľ sa vystrel a prešiel k tabuli a začal s vysvetľovaním. Popri tom písal na tabulu poznámky, no vypadalo to skôr ako plán hry v lacrose...
"To si zvykneš. Dnes nemá ani moc zlú náladu. Mimochodom som Danny." vyškeril sa na mňa chalan z pravej strany.
"Zoe, ale to už asi vieš... Nemá zlú náladu? Myslela som, že ma zožerie aj so stoličkou." Danny sa len zasmial a snažil sa rozšfrovať poznámky. Asi ako zvyšok triedy.
Cŕŕŕŕŕŕŕŕŕŕŕŕŕŕn! zazvonilo a všetci si začali mrmlať.
"Koniec hodiny... McCall, Stilinski, Mahaelani a Greenberg! Dnes na ihrisku, je vám to jasné?" stihol dodať profesor.
"Áno, tréner!" zamrmlali štyria menovaní a medzi nimi aj Danny.
"Máš chémiu?" spýtal sa ma s úsmevom. Len som prikývla.
"Fajn, môžme ísť spolu...Ak to Lydii neprekáža?" pozrel smerom na Lydiu, ktorá len mávla rukou a utekala za Kirou. Chalani niekam zmizli a tak mi nezostalo nič iné, než len súhlasiť, keďže sa tu nechcem hneď v prvý deň stratiť.
"Fajn..." usmiala som sa a vyšla z triedy za Dannym.
Príde len mne, že je gay? Nemám nič proti gayom, ale nečakala by som, že sa začne baviť zrovna so mnou...
Dúfam, že to tu niako prežijem s Dannym.A deckám pekne vytmavím, že na mňa takto zabudli... pekné od nic, naozaj veľmi pekné...
YOU ARE READING
In LOVE with HUMAN [Teen Wolf ff]
FanfictionTeenageri ako ja majú kopec problémov. Moje problémy sú však úplne iné: ×Problém číslo 1 : Sťahujem sa z centra New Orleans do zapadákova menom Beacon Hills k nevlastnému otcovi ×Problém číslo 2 : V živote som nevlastného otca nevidela ×Prob...