Nebola som k vám zrovna úprimná, a popravde... nemrzí ma to.
To už k môjmu džobu patrí. Sklamať ľudí a odísť od nich čo najďalej. Ale, aby ste ma pochopili... začnem radšej od začiatku.
Ako štrnásť ročnú ma nikto nemal rád. Nie že by sa to potom zmenilo... Rada som sa prechádzala v lese za splnu. Vtedy som bola len hlúpe dievča a nevedela som nič o Nogitsune, vlkolakoch a iných tvoroch ktoré ožívajú v noci.
A jedného dňa sa mi to vypomstilo. Naháňal ma po lese vlkolak. Vtedy ešte preživší Peter Hale, ako som sa neskôr dozvedela. Zachránil ma jeho synovec, Derek. Prišiel však neskoro a Peter ma stihol pohrýzť. No ja som to nechcela. Nenávidela by som sa a Derek to vedel. Doviedol ma za Deatonom, ktorý mi pomohol. Pomocou jeho byliniek a kúziel a kto vie čím ešte mi zachránil život a tak trochu aj ľudskú stránku.
Podmienkou bola oddanosť. Oddanosť ochrane a zaručeniu bezpečnosti občanom Beacon Hills. Jeden z dôvodov prečo som sa presťahovala práve sem. Druhý bol pretože, ako už viete, macocha ma nenávidí.
Zajtrajším splnom sa mala začať moja takpovediac služba ľuďom. Mala som ochrániť ľudí z mesta pred vlkolakmi, kvôli splnu mesiaca ktorý bude dva krát väčší ako obyčajne. A prečo mi vadilo, e musím odísť z chaty? Pretože je uprostred lesa a z vlastnej skúsenosti viem, že vlkolaci a hlavne tí mladí, sa radšej zavrú alebo priviažu o strom práve uprostred lesa aby tak ušetrili občanov okolitých miest. Vo väčšine prípadov však unikne a túla sa po lese. Nemôžem dovoliť aby sa im niečo stalo. A hlavne nie hneď v prvý deň.
Iste sa pýtate čo vlastne som, keď nie človek ani vlkolak. Nuž to je dobrá otázka. Väčšinu z nás prezývajú Guardians, strážcovia. Viacerí sú však miešanci. Miešanec s vlkolakom sa volá Wolfard. S Banshee je to Shardian. No a potom som tu ja. Úplne normálne dievča, ktoré malo proste smolu. Avšak je v jednej veci výnimočná. Strážca, ktorý má vlastnosti vlkolaka a banshee naraz? No to je novinka.
Nie, nie som vlkolak ani banshee, ale som neuveriteľne rýchla, mám dobrý zrak, sluch a čuch. Môj hlas je presne ako u banshee nebezpečný pre tvory s citlivým sluchom. Nedokážem však vycítiť smrť. Dokážem iba ovládať jej hlas. Je to celkom účinné...
Pointou však je, že nikto netuší kto som. Som Guardian, to áno... ale ešte nikto nevymyslel takému krížencovi ako ja meno...
A tak sa vlastne dostávam k pointe tohoto osvetľovania situácie...
Áno, volám sa Zoe Grace, áno chodím na Beacon Hillskú strednú, áno priznávam(aj keď nerada) že sa mi páči šerifov syn, ale vlastne aj cez toto všetko som nikto.
Nikto nevie ČO som. A tak to aj zostane. Nikto je pre moju situáciu viac než výstižné.
Môj život je iba o ochrane druhých. Nikdy nebudem môcť mať deti, rodinu či priateľov. Zvyšok života prežijem sama a odsúdená na ochranu druhých a celkom neznámych ľudí. Možno sa to nezdá, ale je to dobrý život.
Kým preto niekto nevymyslí lepšie slovo...
ESTÁS LEYENDO
In LOVE with HUMAN [Teen Wolf ff]
FanficTeenageri ako ja majú kopec problémov. Moje problémy sú však úplne iné: ×Problém číslo 1 : Sťahujem sa z centra New Orleans do zapadákova menom Beacon Hills k nevlastnému otcovi ×Problém číslo 2 : V živote som nevlastného otca nevidela ×Prob...