Epilóg

606 37 2
                                    

Beacon Hills je prekrásne mesto. Občas mám dojem, že sa v ňom skrýva omnoho viac ako len Nemeton a pár vlkolakov. Rozhodne má toto mesto viac prekvapení a tajomstiev než ukazuje. Čoskoro to príde a ukáže nám ich. Ale dnes nie. Pevne v to verím. 
"Nad čím premýšľaš?" vyruší ma chlapčenský hlas z myšlienkových pochodov a dotyčný si vedľa mňa prisadne na slnkom vyhriatu kapotu auta. Do rúk mi vloží plastový pohár s šampanským a otvorí krabicu od pizze, ktorá nás oddeľuje.
"Nad tým, že dnešok mi už nič nepokazí." usmiala som sa žiarivo na vysokoškoláka vedľa mňa. Iba sa veselo uškrnul a odpil si zo svojho plastového pohárika s motívom Dory prieskumníčky. 
"Zbytočne neprovokuj Nemeton. Aspoň jeden deň by mohol byť bez vlkolakov a banshee." Vzal ma za ruku a preplietol si so mnou prsty. Obaja sme sa zapozerali na horizont, ktorý očervenel pred našimi pohľadmi. Slnko zmizlo za obzorom pomalšie než zvyčajne.
"Normálny deň normálnych vysokoškolákov na úplne normálnom rande." dodal spokojne a chrbtom sa oprel o čelné sklo svojho Jeepu. Začínala som uvažovať, či náhodou nemyslel tým rande auto. V takom prípade by som na truc začala randiť s mojou motorkou.
"O desať babiek, že sa zajtra niečo zomelie." zasmiala som sa a Stiles s úškrnom prijal moju stávku. 
Obaja sme zmĺkli a zapozerali sme s na oblohu a mesto pod nami. Ako dlho je to odvtedy, čo sme tu boli naposledy? Päť možno šesť rokov a nič sa odvtedy nezmenilo. Každý rok sa niekto pokúsi o prevrat a zakaždým neúspešne. Biela vlčica a jej Vanaya dohliadajú na mesto neustále. Teda ak momentálne nesedí v školskej lavici a nedrtí do seba matiku. V tom prípade je tu Liam a jeho svorka nováčikov. V mnohých ohľadoch mi pripomína Scotta so Stilesom.
"Mohlo... mohlo by sa niečo zomlieť už dnes?" spýtal sa ma Stiles, keď som sa o neho oprela a zavŕtala do jeho náručia. Usmiala som sa a prikývla. 
Vzal moju ruku do svojej a do dlane mi vtisol kľúč. Kľúčik od jeho Jeepu a jeho srdca.
"Vezmi si ma." Pozrel mi do očí a mlčky ma sledoval. Po chvíli mi kútiky vystrelili nahor.
"Už som myslel, že to budem musieť urobiť za teba!" Ozval sa spoza auta Scottov smiech a ja so Stilesom sme sa rozosmiali. Vedľa nás zaparkovalo ďalšie auto, z ktorého vystúpilo snáď celé mesto. Posadali sme si na kapoty a rozliali šampanské do plastových pohárikov. 
"Na čerstvo zasnúbený pár!" vyhrkol Theo prípitok a všetci k nám zodvihli poháre.
"Na nás." usmial sa na mňa Stiles a venoval mi bozk.
Okolo mňa sa ozývala vrava, ale nič z toho som poriadne nevnímala. Sedela som opretá o čelné sklo Jeepu a v dlani ma hrial kľúčik od zapaľovania. Okolo mňa sedeli moji priatelia živí a zdraví. V ten moment som nemohla byť šťastnejšia.
Hlavou mi prešli spomienky od detstva až po dnešok. V ten moment som si nevedela spomenúť na žiadnu pochmúrnu myšlienku. Dnešok už dokonalejší ani nemohol byť.

Usmiala som sa na strieborné hviezdy nad nami

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Usmiala som sa na strieborné hviezdy nad nami. Zajtra sa rozhodne niečo zomelie. Ale nezapodievala som sa tým. Namiesto toho som zamrmlala tichý pozdrav takmer priesvitnej postave neďaleko nás:
"Zvádli sme to, Matty."



Ľudia si o nás myslia, že sme podivná partička z malého mestečka. To je vlastne aj pravda. Beacon Hills bol a aj je našim domovom. A dovtedy, kým toto mesto budeme môcť nazývať svojim domovom, budeme ho chrániť a bojovať zaň až do poslednej chvíle.
Ako susedia, ako priatelia, ako milenci, ako rodina. Spoločne to vždy dokážeme.
Nikdy by mi ani nenapadlo, že spoznám oddanejších a odvážnejších ľudí, ako sú práve títo.

Nie, že by ma niekedy napadlo, že budem zamilovaná do človeka...

In LOVE with HUMAN [Teen Wolf ff]Onde histórias criam vida. Descubra agora