"Ninjovia, ako ich so všetkou láskavosťou Zoe nazvala, sú v skutočnosti Vanaya bojovníci." Isaac mi venoval škaredý pohľad a ja som sa na neho žiarivo usmiala. Ninjovia znejú omnoho lepšie ako Vanaya. Nie, neznie. Vanaya prekonala aj moju fantáziu.
"Vanaya bojovníkov podľa všetkého dokáže ovládať iba vlčica s bielou srsťou. Sú to.. povesti starých národov. Alebo tak nejak. Biela vlčica ich ovládala v prospech ľudí, chránila ich. Ale čarodej s mocnou vôľou ich ovládol zlou mágiou a pridal si ich na svoju stranu. Ovládal ich a vyzabíjal celú osadu. Alebo niečo na ten spôsob. Počul som viac verzií, ale každá končí rovnako. Smrťou civilov." Isaac ukončil svoje rozprávanie so zamysleným pohľadom.
"Kto je biela vlčica?" vypadlo zo Scotta po chvíli premýšľania.
"Je to mýtus, ktorým nás strašili na akadémií. Matty mi o nej rozprával ako o hrdinke, ktorá sa narodí ako bojovníčka a celý život sa snaží chrániť priateľov, rodinu a celkovo všetkých, ktorí jej ochranu potrebujú. Vanaya bojovníci boli niečo ako jej nasledovatelia. Boli to obyčajní ľudia, ktorí jej verili a snažili sa byť ako ona. Boli to učni. A jeden- vlastne jedna- z nich potom prebrala jej miesto." odpovedala som tentoraz ja a pri spomienke na Mattyho som sa pousmiala.
"Matty vždy tvrdil, že by stavil svoj meč na to, že ja som Biela vlčica. Bol si tým vždy taký istý... Ako malá som tomu uverila, ale postupom času... Som dospela." dodala som nakoniec a pozrela som sa na svoje spojené prsty, s ktorými som sa po celý čas zabávala.
Ako vravím. Je to iba rozprávka, mýtus, výmysel. Nikto taký ako biela vlčica neexistuje. Vanaya bojovníci nemôžu byť práve tí o ktorých hovorí povesť. Musí v tom byť niečo viac. Rebbeca ovláda myslene ľudí. Mola vládnuť kohokoľvek z akadémie a vytvoriť si z nich svojich otrokov.
"Vanaya bojovníci, ktorých sa nám pošťastilo stretnúť," odmlčal sa Scott a pozrel priamo na mňa. Potom pokračoval:
"To sú tí z príbehu? Existuje Biela vlčica?" pozeral na mňa s nádejou v očiach. Mojou úlohou je chrániť ho a tým, že mu budem rozprávať rozprávky to asi nepôjde.
"Scott.... Vanaya sa zmenili na zlých, pretože im myseľ ovládal ten zlý čarodejník. Zatemnil ich spomienky a ukázal im lži. Tak ich premenil na to, čo si videl. Pred premenou to boli iba ľudia. A Rebbeca dokáže zatemňovať myseľ ako nikto iný pred ňou. To ona premenila niekoho na zlých Vanaya. Nepredpokladám, že je čarodejník s mocnou vôľou a niekde v lese na neho striehne Biela vlčica. Tú rozprávku nám tlačili do hlavy od mala. Ja, Isaac a rovnako tak aj ona vieme, že ak by sme si mali vybrať silných a zdatných poskokov, boli by to práve Vanaya, pretože sú zaujatí voči dosiahnutiu svojho cieľa. Biela vlčica nejestvuje a Rebbeca si iba zvolila vhodnú zbraň, ktorú dokázala vyrobiť." S ľútosťou v hlase som mu odpovedala. Všetká jeho nádej mu z očí vyprchala v sekunde ako som dopovedala. Pozrel sa na Isaaca, ktorý mu moje tvrdenie potvrdil prikývnutím a bezmocným úškľabkom.
"O čo... o čo jej presne ide? Na čom vlastne sme?" spýtala sa ma Lydia zmätene a ja som jej všetko vysvetlila. Povedala som jej o Rebbecinom cieli ovládnuť celý druhý svet v Beacon Hills a postupne aj na celom svete. Zopakovala som im povesť o Vanaya, presne tak ako nám ju rozprávali učitelia v akadémií. Ozrejmila som im následky je krutovlády, ktorá by pre nás skončila buď bolestným utrpením alebo smrťou. Vysvetlila som im všetkým čoho všetkého je schopná urobiť preto, aby dosiahla svoje víťazstvo. Vyrozprávala som im všetko čo som vedela o jej schopnostiach ovládať ľudskú myseľ a tým si vytvárať otrokov.
Nakoniec na mňa všetci vyjavene a vystrašene hľadeli. Bez slova a bez pohnutia ma sledovali.
"Ja- Je mojou prácou ochrániť Beacon Hills. Takže ju zastavím a- aspoň sa o to pokúsim. Poznám jej slabé stránky- teda ak vôbec nejaké má. A ja... Ja- Neviem či to dokážem." pozrela som nakoniec s slzami v očiach na Scotta, ktorý bol v sekunde pri mne. Sedela som na stoličke a on sa sklonil tak, aby sme si pozerali do očí.
"Zoe, ty to zvládneš. Nebudeš sama. Budeš mať so sebou nás. Pôjdeme za tebou kamkoľvek." Dúfam, že si veľmi dobre uvedomuje akému riziku vystavil nie len seba, ale aj jeho svorku.
Pozrela som sa na nich, očakávajúc nesúhlasné pohľady, ale oni sa povzbudivo usmievali."Ja- Ale ja to nedokážem. Vy to nechápete. S ňou neprichádza smrť. ONA je smrť." snažila som sa ich od toho odhovoriť, ale márne. Sú to tvrdohlaví hlupáci. Páčia sa mi.
"Ach, bože kam som sa to dostala... Beriem vás so sebou, ale nie že budete vymýšľať!" pohrozila som im prstom a oni sa šťastne usmievali.
"A ako znie plán?" spýtal sa ma Mason a ruky si založil na hrudi.
"Plán? No, cieľ je zabiť tu odpornú špinu a zvyšok sa domyslí." mávla som rukou a Scott sa usmial.
"To beriem." povedal nadšene a lišiacky sa usmial.
"Stačí nám zistiť kde sa nachádza a zvyš-" začala som, ale bola som prerušená Isaacom. Dúfam, že má veľmi dobrý dôvod, na to aby ma prerušil.
"Som už o krok popredu, múdra hlava. Rebbeca je aj so zvyškom svorky je v tej chate kde si bojovala s Vanaya po prvý krát. Možno, že je smrtiaca a vypočítavá, ale niekedy som mal ten dojem, že až tak veľmi toho rozumu nepobrala." uškrnul sa a ja som mu v ten moment odpustil jeho prerušenie. Za toto by som ho najradšej vybozkávala.
"Ty si mal ten dojem a pre mňa je to stará známe vec, drahý priateľu." uškrnula som sa aj ja a otočila som sa naspäť na Scotta so svorkou.
"Kto chce počuť plán?"
YOU ARE READING
In LOVE with HUMAN [Teen Wolf ff]
FanfictionTeenageri ako ja majú kopec problémov. Moje problémy sú však úplne iné: ×Problém číslo 1 : Sťahujem sa z centra New Orleans do zapadákova menom Beacon Hills k nevlastnému otcovi ×Problém číslo 2 : V živote som nevlastného otca nevidela ×Prob...