How i met your mother-Theo version

721 36 4
                                    

Štipľavá bolesť.
Tak by som opísala prvý faktor, ktorý som ucítila po mojom prebudení. Vykašliavala som vodu a mokrými prstami sa snažila dostať kvapky vody z očí. Keď sa mi to podarilo, zodvihla som zrak k môjmu záchrancovi. (Ktorý mi síce vlepil, ale to som mu ochotná odpustiť.)

"Nevieš si predstaviť ako sme sa o tebe báli!" Odľahlo Theovi a potiahol nosom.

"Ty si ma vytiahol?" nechápavo som sa na neho pozrela a posadila sa na studenej zemi jaskyne.
Prikývol, akoby to bolo nad slnko jasné a obzrel sa po kamennom strope.
Theo Raeken práve riskoval život, aby zachránil ten môj? Na sto percent som mŕtva.

"Musíme nájsť tie dvere. Lydia a Liam tam na nás čakajú." Pomohol mi vstať a ja som až teraz zistila, že sme tu iba my dvaja. Zrejme Liam a Lydia ani netušia, že mi zachránil život.

"Ako dlho som tu bola?" spýtala som sa trasľavým hlasom. Chladné prostredie a premoknuté telo, nie sú práve najvhodnejšou kombináciou. 

"Viac ako päť minút. Keď to už začalo byť nebezpečne dlho, skočil som za tebou." Bože, on ma naozaj zachránil! Si si istý, Theo Raeken, že si v poriadku? Nebolí ťa hlava? Nemáš teplotu?
Svoje myšlienky som poslala na dovolenku a radšej hlavu vyprázdnila. Teraz by bolo fajn nájsť ten poklop, či dvere alebo čo to má vlastne byť.

"Tam." Theo ukázal prstom na kovové dvere, ktoré trčali zo skalnej steny. Stena pokračovala ďalej do tmy. To musela byť naša cesta. Dúfajme, že Isaac s Masonom na nás počkajú.

Dvere boli z tvrdej ocele a otvárali sa pomocou obrovského závitu uprostred. Asi ako dvere v ponorkách...
S Theom sme obaja naraz zatlačili, ale trvalo dlho, kým sa závit otočil. Theo musel použiť silu vlkolaka, aby sme ich otvorili úplne. Rada by som videla človeka, ktorý to postavil, aby mi predviedol ako to otvára, pretože TOTO nedá pomaly ani vlkolačia supersila!
Len čo sme dvere odtlačili, vrhla sa mi do náručia zdesená Lydia.

"Kde si preboha živého toľko trčala?" Vzala som si od nej veci a dala sa do rozprávania o tom, ako som sa takmer utopila.

"Nikdy som nebola dobrý plavec." potvrdila som svoje slová na záver a navliekla na seba posledný kus oblečenia.

"Ak som správne pochopil, ON ti zachránil kožuch?" Liam ukázal prstom na Thea, ktorý sa hrdo usmieval. Nebol v tom však žiaden arogantný úškrn ani nič zákerné. Proste bol len pyšný na to, že niekomu dokázal opak mienky o ňom. 

Prikývla som a vzala si od Lydie novú baterku, ktorú som rozsvietila a nasmerovala smerom do tunela. Popri strope viedli kovové potrubia a rúrky. Dlažba bola vykachličkovaná a kde-tu sa tvorila mláčka pod prasknutým potrubím, z ktorého kvapkala na zem voda.
Na nič ani nikoho som nečakala a pohla som sa smerom vpred. Nič iné nám ani nezostávalo.

"Odkiaľ ho vlastne poznáš?" spýtal sa Liam celkom ostro. Samozrejme, že mu stále neverí. A pochybujem, že po zistení o mojom priateľstve s Theom,  bude ešte dôverovať mne.

"Je to dlhý príbeh." Snažila som sa tomu vyhnúť, ale nakoniec ma Lydia chytila za rameno a otočila smerom k sebe. Za ňou stál nervózny Liam a úplne vzadu osamelý Theo. 
S hlasným povzdychnutím som sa otočila dopredu a kráčala ďalej.

"Bolo to nedávno. Možno rok dozadu. Maximálne... Spoznali sme sa počas Halloweenskej noci. Bola párty, všetci boli opitý, zdrogovaní alebo sa na to ešte len chystali. Ako decko som mala problémy s... no proste ma celkom vážne strašili moje schopnosti banshee. Svojho vlka som vedela ovládať dokonale až od akadémie. Druidom som zvládala byť už od mala, čo sa mi občas vyplatilo pri písomkach z biológie. Ale banshee? To bol môj kríž. Ani Isaac, ani Deaton mi nevedeli pomôcť. Zakazovali mi vychádzať do ulíc po zotmení a ja som, samozrejme, ako hlúpa tínedžerka ušla na halloweensku párty mojej vtedajšej spolužiačky. Bože, otca vtedy takmer kleplo! Pointa bola v tom, že som sa nedokázala sústrediť na to, aby som potlačila banshee schopnosti a v ten večer sa mi to stalo, takpovediac, osudným." Svoje rozprávanie som prerušila, keď predo mnou niečo na zemi zapraskalo. Keď mi však popod nohy prebehol potkan, pokračovala som v rozprávaní:

In LOVE with HUMAN [Teen Wolf ff]Where stories live. Discover now