Atticus Enstitüsü

315 9 3
                                    

Puan: 6.8/10   ,   3.5/5

Yapım Tarihi: 23 Ocak 2015

Yapımı: 2015 - ABD

Tür: Korku, Gerilim, Dram

Süre: 92 Dk.

Yönetmen: Chris Sparling


Korku seansı ve Annabella'nın yapımcılarının yaptığı film bu yıla damgasını vuracağa benziyor. Film 1976 Pensilvanya'da küçük bir psikoloji laboratuvarında yaşananlardan örnek görüntüler ve canlandırmalarla çekilmiştir. Film yaşanmış bir hikayeyi anlatması ayrı bir heyecan konusu ve filmin fragmanı ne kadar kaliteli olduğunu gözler önüne seriyor.  


*İlk bir 5 dk. izledikten sonra sıkılacağımı düşündüğüm için pişmanım. Belgesel tadında mükemmel bir korku-gerilim filmiydi. Her ne kadar gerçeğe dayalı -kanıtlarıyla- olduğu iddia edilse de ben bunlara kulak asmıyorum fakat yapılan röportajlar ve o yılın teknolojisini gayet iyi canlandırmışlar. Müzik ve ses efektleri tam yerinde. Yeri geldiğinde baştan aşağı gerileceğiniz, yeri geldiğinde yerinizden zıplayacağınız harika bir film.  Oyunculuk da gayet iyi. Hele Judith karakterinin zorlu oyunculuğu çok başarılı. Açıkçası filmde kadına bayağı acıdım. Resmen işkence fakat günden güne değişim halleri de gayet iyi canlandırılmış. Bilimle şeytanların karşılaştırıldığı kıyasıya bir film. Klasik bir konuya sahip olsa da farklı bir bakış açısı yakalanarak işlenmiş. Üstüne basılarak söyleniyor: (Ne kadar doğru bilinmez) "ABD hükümetinin onayladığı tek vücut ele geçirme vak'ası"  Aldığım bir öneriyle izledim ve pişman değilim. Korku arşivleri yapanlar bu filmi ayrı bir yere sahip. Kaçırmayın derim. Dış bağlantıda 3 alternatif ve tek dil seçeneği (alt yazı) ile filmimiz bulunmaktadır. İyi Seyirler...


Not: Aslında dün gece paylaşacaktım fakat elektrikler gitti ve telefonumun şarjı yoktu. Bu nedenle sabaha kaldı. Bu sıralar çok yoğunum. Bu nedenle yeni filmler de koyamadım. Kusura bakmayın. Toparlandığımda yeni filmlerle geleceğim. 



Korku FilmleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin