Geçmişin Laneti

146 3 0
                                    

Puan: 6.3/10   ,   4.1/5

Vizyon Tarihi: 28 Ağustos 2015

Yapımı: 2015 - ABD

Tür: Gerilim, Korku

Yönetmen: Kevin Greutert 


Geçirdikleri trafik kazası sonucunda küçük bir çocuğun ölümüne neden olan Eveleigh ve David çifti, yaşadıkları travmanın etkilerini üstünden atmak için küçük bir kasabaya yerleşir. Eveleigh, bir zaman sonra evin etrafında korkutucu sesler duymaya ve kimseye kanıtlayamadığı görüntüler görmeye başlar. Kasabada yaşayanların anlattıkları ile onu dehşete sürükleyen ipuçlarını birleştirerek bir yanıt bulmaya çalışan Eveleigh, hem onun hem de doğmak üzere olan bebeğinin hayatını riske atan ölümcül bir labirente sürüklendiğinin farkında değildir.  


*Artık filmlerden zevk almak için geceye bırakıyorum. Filmi daha yeni izledim ve direk yazdım çünkü çok etkileyiciydi. Başta klasik bir konu gibi görünse de sonunda ters köşe yaptırıyor. Spoiler vermek istemediğim için çok derine inmeyeceğim. Öncelikle filmimiz 'Ruhlar Bölgesi' ve 'Paranormal Activity' filmlerinin çekildiği firmanın yapımıdır. Ayrıca filmimizin yönetmeni 'Testere' ve 'Jesabbelle' filmlerinin de yönetmenliğini üstlenmiştir. Bir de 'Big Bang Theory' dizisini seyreden varsa tanır, başrolde Jim Parsons oynuyor. Filmin konusunu, işlenişini çok beğendim. Şu son zamanlarda izlediğim en iyi filmlerden biriydi lakin efekt ve müziklerini yetersiz buldum. Biraz daha destekli olabilirdi. Filmden ufak bir alıntıyı özel açıklamayla aşağıya bırakacağım. İzlemeden de okuyabilirsiniz. Belki izlerken daha bilinçli olmak filmi anlamanıza yardımcı olabilir. En kısa zamanda izlemeniz dileğiyle. Dış bağlantıda 4 alternatif 2 dil seçeneği (altyazı ve dublaj) ile filmimiz bulunmaktadır. İyi Seyirler...


Alıntı:

+Psişik enerjinin şiddeti, gerçekten kötü olanlar, zamanın içinde yankı yaparlar, tıpkı küçük dalgalanmalar gibi. 

+Korkunç bir şey olacağı zaman, zamanda dalgalanmalara neden olur.

-Yaşanan duygusal yoğunluk -ki kadın hamiledir ve etkili hormonel dengesizlikler de mevcuttur- ne kadar fazlaysa kişiyi o derece etkisi altına alır. Eğer çok güçlüyse kendi dışındaki nesneleri de etkilemek gücüne sahiptir. -zaman gibi- Psikanalistlere göre; kötücül güçler -suçluluğun tetiklenmesi de psişik enerjiye bağlıdır- insanı daha fazla etkisi altına alır. -kötü olanlar denildiği için-

BOBİNCİ


Korku FilmleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin