Kapının Diğer Tarafı

213 5 2
                                    

Puan: 6.5/10   ,   3.1/5

Vizyon Tarihi: 15 Nisan 2016

Yapımı: 2016 - İngiltere, Hindistan

Tür: Korku

Süre: 96 Dak.

Yönetmen: Johannes Roberts


Hindistan'ın Mumbai kentinde yaşayan bir Amerikan ailesi, küçük oğullarının talihsiz bir kazayla hayatını kaybetmesiyle sarsılmıştır. Bir türlü tamamen teselli bulmayı başaramayan anne Maria (Sarah Wayne Callies), oğlunu kısa süreliğine de olsa geri getirecek yerel bir ritüelden haberdar olur. Böylece oğluna son bir kez veda etme şansı olacaktır. Bu amaçla gittiği çok eski tapınakta canlılar ve ölüler diyarını ayırdığına inanılan bir kapı bulunmaktadır. Ancak bu kapıyı asla açmaması şeklindeki uyarıyı gözardı edip açınca ölümle yaşam arasındaki dengeyi bozacaktır.  


*Filmin ilk 20 dakika kadarı dram yönüyle işlenmiş, olay anlatılmış. Bu kısımda cidden sıkılmıştım ama izlemeye devam ettim. İşte ondan sonrası mükemmel. Oturduğum yerde zıplatan bir filmdi. Konusu, özgün senaryosu, işlenişi, oyunculuk, mekan enfes. Bir anneyi en zayıf noktasından vurarak ve üstüne duygu sömürüsü yaparak serbest  kalan ruh bütün dengeyi bozuyor. Arka planda kalan Hindistan halkı ve ve inanışları filme renk katıyor. Açıkçası bu kadar düşük puanı hak etmiyor. En kısa zamanda izlemelisiniz. Bu filmi; izlediğim çoğu korku filminde yanımda olan en değerli arkadaşım Buse'ye ithaf ediyorum. Birlikte daha nice korku filmlerine ;) Dış bağlantıda 4 alternatif 2 dil seçeneği (altyazı ve dublaj) ile filmimiz bulunmaktadır. İyi Seyirler...





Korku FilmleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin