Ceberrut

198 3 11
                                    

Puan: 5.1/10   ,   3.3/5

Vizyon Tarihi: 4 Mart 2016

Yapımı: 2016 - Türkiye

Tür: Korku, Gerilim

Süre: 82 Dak. 

Yönetmen: Özgür Yelence


İnternette tanınabilmek için çektikleri videolarla bir türlü istedikleri sonuca ulaşamayan bir grup arkadaş, ilginç bir konu ararlarken villanın birinde yaşanan bir olayı duyarlar. Bunu kullanmak için villayı kiralayan gençler, burada gergin birkaç video çekmek isterken kendilerini hiç beklemedikleri olaylarla yüz yüze bulurlar.  


*Üzerinde emek harcanmış fakat olmamış. Amatör oyunculuklarla birlikte basit bir animasyonla film yerlerde. Afiş desen başka bir filmin afişinin üzerinde oynanarak yapılmış (Nete BOOGEYMAN ya da BOOGEYMAN Movie cover yazdığınızda göreceksiniz.) Hoca-öğrenci ilişkisinde ise son nokta. Bu kadar da gevşeklik olmaz yani. İnsanın biraz kendisine çeki düzen vermesi gerekiyor. Hoca ise işi gücü bırakmış öğrencilerle takılıyor. Ayrıca hocayı canlandıran filmimizin yönetmenidir. Açıkçası hocanın çizimleri harici davranışlarını pek beğenmedim. Tüm bu şikayetlerime rağmen filmi son dakikasına kadar izledim. Normal bir insana göre ortalama bir film olmasına rağmen bana göre zaman kaybıydı. Hiçbir beklentim de olmamıştı filmden. Vakit geçirmek için boş zamanınızda izleyebilirsiniz. Dış bağlantıda 6 alternatifle filmimiz bulunmaktadır. İyi Seyirler...

Korku FilmleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin