Puan: 5.7/10 , 3.4/5
Yapımı: 2012 - ABD
Tür: Korku, Gerilim, Dram
Süre: 83 Dak.
Yönetmen: Todd Levin
Çocuklarını trajik bir şekilde kaybeden evli çiftimiz zor günler geçirmekte ve evlilikleri de sallantı içinde devam etmektedir. Günlerden birinde yaşamlarına dahil olan gizemli bir yabancı onların zor günlerini daha da karmaşık duruma sokacaktır. Çünkü yalnız değildir.
*Başta çok vasat bir film olduğunu düşünsem de çok iyi bir kurguya sahipti. Özellikle sonu ters köşe yaptırdı, ağzım açık kaldı diyebilirim. Aslında korku kategorisine sokmak biraz yanlış çünkü gerilim-dram ve biraz da psikolojik yoğunluktaydı. Oyunculuk ve mekan o atmosferi gayet iyi yansıtmış. Film içine çekiyor resmen. Bir de bu kadar düşük puanı haketmediğini düşünüyorum çünkü gerçekten etkileyici bir filmdi. Açıkçası ben çok beğendim fakat çok zorluk yaşadım. Filmin bu kadar güzel senaryosuna rağmen çok üzerine düşülmemiş. Filmin altyazılı halini düzgün olarak bulamadım, bulsam da hd değildi. Dublajı çok tercih etmediğim için mecburi olarak altyazılı izledim. Ben genellikle altyazılı halini ekliyorum çünkü daha zor bulunuyor ama çok kolay bir şekilde dublajını da bulabilirsiniz. Dış bağlantıda 4 alternatif ve sadece altyazılı olarak filmimiz bulunmaktadır. İyi Seyirler...
Bir de ufak bir spoi bırakıyorum. Lütfen izlemeden okumayın!!!
# "İletişim kurarsınız. Onları kederleriyle yüzleştirirsiniz. Ardından dehşete kapılmaları gerekir. Onların öldüklerini o ruhsal duruma sokmanız gerekir. Önce birbirlerini affetmeliler. Sonrada öldüklerini kabullenmeliler. Tüm bunlardan sonra en nihayetinde giderler."
Not: Bu filmi, kelimeleriyle başımı döndüren, ruhumda saklı kalanları kaleme alan, tatlış, doğum günü yazar kızımıza ithaf ediyorum. Çok farklı şeyler yapmak istesem de süre kısıtlılığından maalesef elimden bu kadarı geliyor. Bu filmi özellikle seçtim. Belki çok ilgini çekmez ama ben beğeneceğini umuyorum. Ne diyeyim; 'Mesafelerin Gözü Kör Olsun.' Umarım bu yeni yaşında tüm güzel şeyler seninle olur. Daha nice -birlikte- mutlu senelere :* :* :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korku Filmleri
Horrorİzlemek isteyenler için öneri KORKU FİLMLERİ... Her film hakkında bilgiler, özetler, fragmanlar, resimler ve dış bağlantıda film izleme sitesi mevcuttur. (Alt yazı ve dublaj) Filmlerin altında ufak notlarla bilgilendirmeler yapılacaktır. Öner...