Meg: Derinlerdeki Dehşet

51 0 0
                                    

Puan: 8.1/10 , 3.8/5

Vizyon Tarihi: 10 Ağustos 2018

Yapımı: 2018 - ABD

Tür: Korku, Gerilim, Bilim-Kurgu, Aksiyon

Süre: 113 dk.

Yönetmen: Jon Turteltaub



Denizci subay ve aynı zamanda ünlü bir dalgıç olan Jonas Taylor (Jason Statham) Mariana Çukuru yakınlarında başına gelen korkunç olayın ardından ekibinin büyük kısmını terk etmiş, kendi hayatını kurtarsa da rütbesini, ailesini ve tüm şerefini kaybetmiştir. Görev sırasında gördüğü ve ekibini terk etmesine neden olan devasa köpekbalığına ise kimse inanmamıştır. Aradan yıllar geçtikten sonra Taylor, bir başka görev için çağrılır. Eski karısının da mürettebat arasında bulunduğu bir denizaltı, aynı sularda dibe çökmüştür. Ancak karşılaştığı devasa yaratık, Taylor'ın aklından hiç çıkmamıştır, bu yüzden kurtarma operasyonuna katılmadan önce tüm korkularıyla yüzleşmesi gerekecektir.  



NOT: Filmin tanıtımını ilk izlediğimde hemen megalodonlar hakkında araştırmaya girişmiştim. 'Beş katlı bir apartman büyüklüğünde hayal edin'  cümlesini duyduğumda ise gerçekten ürpermiştim. Yakın zamanlarda ise Mariana Çukuru'nun derinliklerinden garip ses dalgalarının kaydedildiğini ve karşılaştırma yapılarak bunun ancak bir megalodon olacağına kanaat getirildiğini belirttiğinde ise okyanusa kıyımız olmadığına sevindim diyebilirim. Filmimiz de tam olarak bunu konu edinmiş. Tabii ki Jason abimiz filmi battığı yerden yukarı çıkarmayı becermiş. Filmi beğendim sürükleyici ama bu kadar devasa bir konu olduğu halde işlenişini biraz zayıf buldum. Tabii ki arada gözüme çarpan mantık hataları da bunun ekstrası. Yine de meraklı olan ve sevenler için sıkılmadan izleyecekleri ideal bir gerilim filmi. Dış bağlantıda 8 alternatif ve 2 dil seçeneği ile (altyazı ve dublaj) filmimiz bulunmaktadır. İyi Seyirler...

Korku FilmleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin