Puan: 3.3/10 , 2.7/5
Vizyon Tarihi: 26 Haziran 2015
Yapımı: 2015 - Türkiye
Süre: 72 dak.
Tür: Korku, Gerilim
Yönetmen: Muzaffer Gülçek
Filmde, lohusa kadınların başına bela olan efsanevi bir yaratık anlatılıyor. Bu efsanenin temeli Şamanizm'e kadar uzanır. İnanışa göre lohusaların ve yeni doğmuş çocukların ciğerleriyle beslenir. Alkarısı'ndan korunmak için çeşitli çarelerin olduğuna inanılır. Lohusa kadını yalnız bırakmamak, ışıkları sürekli yakmak, başucuna Kuran koymak, yüzünü kırmızı örtüyle örtmek bunlardan bazılarıdır.
*Öncelikle çok amatör olduğunu söylemeliyim. Konusu çok güzel olsa da işleniş ancak bu kadar berbat edilirdi. Bir kere kadın hamile ama o kadar hızlı hareket ediyor ki anlatamam. Ayrıca karnındaki şişlik tam bir yastığı anımsatıyor. Kadın ilaç kullanmak istemiyor bebeğe zarar gelmesin diye ama her fırsatta bir sigara yakıyor ki eşi bunu gördüğü halde çok sonra tepkisini gösteriyor. Kadın hamile, kabuslar görüyor ama eşi açmış korku filmi izletiyor(?) Eşi birçok şey söylüyor ama sadece söylüyor. Hani ne olursa olsun, çok da umurumda gibisinden, laf olsun diye. Kara kediyle uğursuzluk mu simgelenmek istenmiş? Bir hoca var sanırsın üniversite öğrencisi. Kulağında iki tane küpeyle dolaşıyor. Kamera açıları ise arada boğuklaşıyor. Sanırım gerilim katmak istemişler ama olmamış. Filmi sanki aceleleri varmış gibi çekmişler. Eşi hiçbir şey yapmıyor, son dakikalar adamı dürtüklüyorlar sanki hoca devreye giriyor. Nasıl bağlayacaklarını bilememişler, hadi buraya hocayı koyalım da filmi bitirelim gibisinden. Arada bir arkada bir müzik çalıyor sanırsın komedi filmi. Kadın bir çığlık atıyor, çizgifilmlerdeki cadılar gibi. Müzik ve efektler oturmamış. Oyunculuk ise berbat. Resmen dakikaları saydım. Siz, siz olun. En gereksiz anınızda bile izlemeyin. Az bir bütçeyle hazırlanmış çok basit bir film. Yine de filmi buraya ekleyeceğim. Dış bağlantıda 7 alternatifle filmimiz bulunmaktadır. İyi Seyirler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korku Filmleri
Terrorİzlemek isteyenler için öneri KORKU FİLMLERİ... Her film hakkında bilgiler, özetler, fragmanlar, resimler ve dış bağlantıda film izleme sitesi mevcuttur. (Alt yazı ve dublaj) Filmlerin altında ufak notlarla bilgilendirmeler yapılacaktır. Öner...