The Possession Of Michael King

43 0 0
                                    

Puan: 6.7/10 , 3/5

Vizyon Tarihi: 21 Ağustos 2014

Yapımı: 2014 - ABD

Tür: Korku, Gerilim

Süre: 83 dk.

Yönetmen: David Jung


Michael King karısının ölümüne kadar sakin, sessiz bir hayat süren adamdır. Karısı öldükten sonra sıradaki kitabını paranormal ve doğaüstü güçler hakkında yazmaya karar verir. Yapılan her şeyi , tüm deney ve kötülükleri kendi üzerinde dener. Tek bir amacı vardır doğaüstü güçlerin olmadığını kanıtlamak, fakat durum hiçte öyle değildir.



NOT: Film sonrasında çok fazla yorum okudum ve aynı düşünceyi tekrar doğrulamış oldum. Korku filmlerini kendi içerisinde gruplarım ve bunlar herkese göre değil. İnsanların tarzları farklı olduğu için çok fazla görüş ayrılığı oluyor. Bu film de öyle filmlerden. Yönetmenini 'Garez' den tanıdığımız Jung abimiz bize ani çıkışlar yapan bir film ortaya koymuş. Ben oldukça başarılı buldum. Başroldeki adam oyunculuğunun hakkını vermiş ve enfes bir film ortaya çıkmış. El kameralarından nefret etsem de -ki hepsi el kamerasıyla çekilmiyor- oldukça kaliteli bir görsellik var. Güçlü efektleri var ve bu 'jumpscare' denilen türden bir film. Açıkçası parazitlenme dışında başka şeyler de kullansaydı daha iyi olabilirdi. Konusunu çok beğendim ve ekrana yansıyan o ele geçirme süreci o kadar iyi işlenmiş ki resmen insanın tüylerini diken diken ediyor. Ben kullanılan malzemeleri ve ortamı da çok beğendim. Filmin düşük puanlı olmasına bakmayın. Bu ele geçirme konusunu işleyen diğer filmlere göre çok iyi diyebilirim. Başta da dediğim gibi her insana hitap etmeyebilir. İlginizi çekiyorsa izleyin yoksa hayal kırıklığına uğrayabilirsiniz. Filme Türkçe bir ad vermemişler ama "Michael King'in Ele Geçirilmesi" ya da "Michael King'in Cin Çarpması" falan olarak çevirebiliriz. Dış bağlantıda 5 alternatif ve sadece altyazılı seçeneğiyle filmimiz bulunmaktadır. İyi Seyirler...

Korku FilmleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin