İki

14 0 0
                                    

Puan: 4.8/10 , 2.9/5

Vizyon Tarihi: 4 Ağustos 2017

Yapımı: 2017 - Türkiye

Tür: Korku, Gerilim, Dram

Süre: 75 dk.

Yönetmen: Fatih Gürler, Ramazan Özer


Şehirden uzakta, ıssız bir eve taşınmış bir anne ve kızının hayatı, üzerlerine çöken sürekli kabuslarla yaşanmaz bir hal alacaktır. Devam eden huzursuzlukları, hiç beklenmedik bir sona doğru anne-kızı sürükleyecektir. Herhangi bir dini ögeyi korkutma amacıyla kullanmadan çekildiği iddiasıyla tanıtılan İki filmi, 4 Ağustos 2017'de gösterime girdi.


*Filmimiz cinli şeytanlı değil de psikolojik-gerilim tarzı bir film. Bu nedenle izleyenler biraz fikir ayrılığına düşmüş. Burada önemli olan sizin filmden beklentinizin ne olduğu. Ben konu olarak çok beğendim. Sonuna kadar gizemli bir şekilde devam ediyor ve sonunda da olay çözülüyor ama ben bir noktayı çok yakalayamadım. Bu da boşluk yarattı ve alacağım zevki oldukça etkiledi. Kadının oyunculuğunun kalitesinden mi yoksa senaryonun boşluğu mu emin olamıyorum ama kadının kocasına sürekli mutsuz bir şekilde bakıp hiçbir şeyden memnun olmaması benim oldukça sinirlerimi bozdu. Bir de sürekli flashback yapılması benim kafamı karıştırdı ve bir ara hangisinin şimdi hangisinin geçmiş zaman olduğunu anlayamadım. Dediğim gibi konu olarak çok güzel ama aralarda bağlantı kopukluğu vardı. Eğer üzerinde biraz daha çalışılsaydı çok daha iyi şeyler çıkacağından emin olabilirsiniz. Cinli şeytanlı filmlerden sıkılanlar, psikolojik-gerilim arayanlar buyursunlar. Dış bağlantıda filmimiz bulunmaktadır. İyi Seyirler...

Korku FilmleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin