Siccin 6

21 0 0
                                    

Puan: 6.5/10 , 3.5/5

Vizyon Tarihi: 9 Ağustos 2019

Yapımı: 2019 - Türkiye

Tür: Korku

Süre: 100 dk.

Yönetmen: Alper Mestçi



Siccin serisinin yeni filmi olan "Siccin 6" babasından kalan miras sebebiyle üvey annesi ile sorunlar yaşayan Yaşar'a odaklanıyor. Bir gün Yaşar aynı evde yaşadığı baldızı Canan'ın kendisine aşık olduğunu öğrenir. Bu olayın şokunu atlatamadan, evinde korkunç olaylar yaşanmaya başlar. Üstelik, Yaşar'ın akli dengesi bozuk kızı Efsun'da bu süreçte karanlık geçmişi ile yüzleşecek ve aileyi daha zorlu günlere sürükleyecektir. Bu esnada, Orhan'da kendisine bahşedilmiş yeteneğin hayır mı yoksa şer mi olduğunu sorgulamaktadır.


NOT: Siccin serisinin son filmi. Ben izlerken oldukça zevk aldım. Son zamanlarda zaten kaliteli film bulmak oldukça zor. Film baştan sona gerilimi ayakta tutuyor, sürekli diken üzerindesiniz. Efsun'u rahatsız eden varlığın makyajını beğenmedim, çok kötü. Hemşire kızın yürüyüşü benim çok gözüme battı, rahatsız edici. Onun harici oyunculuklar gayet iyi. Zaten oyuncuları diğer serilerden de tanıyoruz. Özellikle üçüncü filmiyle bağdaştırarak işlenmesi hoşuma gitti. Ses ve efektler gayet güzel. Korkuyu iyi işlemişler ama ben Alper Mestçi'nin filmlerinden ayrı bir keyif alıyordum ve bu sefer biraz eksik kaldım çünkü her filminin kurgusunu özenle hazırlıyordu. Bu sefer kurgu çok basitti ya da bir şeyler eksikti. Tam olarak o tadı alamadım. Benim için korku kadar kurgunun da doyuruculuğu çok önemli. Bu sefer olmamış. Yine de her şeye rağmen benim beğendiğim bir film oldu. Umarım siz de keyif alırsınız. Dış bağlantıda filmimiz bulunmaktadır. İyi Seyirler...



Korku FilmleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin