*Liam*
-Melanie ja nie wiem co się stało, nie wiem nawet czy chce wiedzieć, ale proszę powiedz mi czy to wszystko ma jakieś jasne wyjaśnienie?- spytałem-Nie wiem co ci powiedzieć, myślę że to wszystko zdążyło się po coś lecz nie wiem po co. Przepraszam że kazałam ci wtedy zrobić te głupie wyzwanie. Gdybym tylko wiedziała -powiedziała dziewczyna ze łzami w oczach.
-Ej, spójrz na mnie - powiedziałem kładąc rękę na policzek dziewczyny -Tym że będziesz się teraz obwiniać niczego nie zmienisz. Stało się co się stało, ale nie mam ci tego za złe.
-Dziękuje Liam. - powiedziała po czym wtuliła się we mnie. Była taka zimna i malutka. Przyciągnęłem dziewczynę bliżej siebie. Siedzieliśmy tak nie wiem ile. Może pięć minut, może godzinę. Nie mam pojęcia co ciągnie mnie do tej dziewczyny. Mimo iż jej na początku nie lubiłem, a wręcz nie cierpiałem teraz jest całkiem inaczej.
- Chodź idziemy na dół. Reszta pewnie tam jest-powiedziałem i chwyciłem dziewczynę za rękę. Powoli zeszliśmy do kuchni gdzie siedziała trójka naszych przyjaciół.
-Nic wam nie jest? - podeszła do nas Lydia obejmując mnie i dziewczynę. Do naszego uścisku przyłączył się Stiles, Scott i Malia. Gdy się od siebie odkleiliśmy usiedzilsmy na kanapie w salonie. Ja siedziałem koło Scotta i Melanie.
-Wasze rany już znikły? - spytał Stiles
- Jak to wasze rany? O co chodzi? -spytałem nie dokońca wiedząc o co chodzi. Wszyscy spojrzeli się na mnie.
-Nic nie pamiętasz? - spytał ponownie Stiles - Oni - wskazał na Melanie, Malie i Scotta-poszli cię uratować. Zastali cię leżącego na stole. Byłeś cały zakwrawiony. Melanie weszła do pomieszczenia zaraz jak cię zobaczyła. Drzwi się zatrzasły, a dalej wiem tylko tyle że ukryła cię i sama leżała ledwo żywa koło jakiegoś potwora gdy drzwi się otworzyły.- nie moge uwierzyć w jego słowa. Ona mnie uratowała. Spojrzałem na dziewczynę. Uśmiechała się do mnie co odzwzajemniłem .
//////////////
Mamy już 10 rozdział 😄😄😄 Jak zwykle mam nadziej ze się chociaż trochę podoba 😁👌 Chce zmienić częstotliwość dodawania. Jak pojawi się pod tym rozdziałem 2 kom i 2/gwiazdki to odrazy dodaje kolejny. Nie zrozumcie mnie źle ale nie wiem czy moje wypociny są ok czy nie 😘 Jest 2 w nocy więc nie zabijcie mnie za błędy
Ps WESOŁYCH ŚWIĄT WIELKANOCNYCH 🐰🐣🐥
CZYTASZ
Run and Be Careful →Liam Dunbar←
FanfictionHistoria, która może cię zaciekawić czeka tutaj. Opowadanie o tematyce fantastyki i nadprzyrodzonych istot. Występują wątki i bohaterowie z serialu Teen Wolf.