*
Dwójka ludzi stała nad dziewczyną siedzącą na kamieniu. W oddali słychać było hałas jadących samochodów. Pierwsze auto, drugie, trzecie...
Na ciemnym niebie widniał jasny księżyc w pełni. Kontrastujące że sobą kolory razem tworzyły piękny pejzaż. Nagle błyskawica rozjaśniła drogę. Wieki huk rozległ się w promieniu paru kilometrów. Drzewa zaczęły szeleścić liśćmi. Niebo zrobiło się nie spokojne. Po chwili spadły pierwsze krople deszczu. Dziewczyna wstała z kamienia otrzepujac nogi od igliwia. Spojrzała w górę przypartując się coraz większym kroplą. Zdziwił ją fakt że widzi je z taką dokładnością. Stawiała kroki do przodu skupiając się na kroplach. Usłyszała krzyk za plecami. Odwróciła się. Jej towarzysze pokazywali na jej prawą stronę. Spojrzała więc tam. Ze strachem w oczach zauważyła rażące światła samochodu. Nie myśląc ani chwili, skoczyła. Samochód zatrzymał się, a ona była na dachu. Spanikowana zaczęła dotykać swojego brzucha, nóg, głowy żeby sprawdzić czy nie jest ranna. Jednak nic się jej nie stało.
W tym czasie pasażerowie zdążyli wyjść z auta. Trójka chłopaków mniej więcej w tym samym wieku podeszła do jej towarzyszy. Melanie nie wiedząc jednak co robić zeskoczyła z dachu i zaczęła biec. Wbiegła do lasu z szaloną prędkością.
CZYTASZ
Run and Be Careful →Liam Dunbar←
Fiksi PenggemarHistoria, która może cię zaciekawić czeka tutaj. Opowadanie o tematyce fantastyki i nadprzyrodzonych istot. Występują wątki i bohaterowie z serialu Teen Wolf.