Наобядвахме се и всеки се зае да прави нещо. Трите идиотчета (Лиам, Хари и Луи) излязоха някъде, а аз-четвъртото идиотче бях с моята принцеса.
-Нат, искам да те питам нещо, за което вероятно ще се ядосаш.
-За това, че ме проследи ли?
-Да, аз... Какво?
-Найл, не си невидим, колкото и да ти се иска. Плюс това колата ти е бяла. Различава се от дърветата и храстите, които са в кафяво и зелено.-леко се засмя, но после върна намръщеното си изражение, което мразя.
-Съжалявам, но ти...
-Найл, спри! Защо ме проследи? Нямаш ли ми доверие?
-Разбира се, че ти имам, просто бях притеснен, защото всеки ден изчезваше.
-Добре. Този път няма да му обръщам голямо внимание, но не искам да ме следиш повече.
-Добре!-целунахме се.
Така в мързелуване мина и остатъка от деня, а после и вечерта.
С Нат си легнахме като, когато бяхме на стълбите Луи не спря да се бъзика с това да използваме предпазни средства, Хари ме предупреди с един от най-сериозноте и страшни погледи, с които е гледал някого, а Лиам удари по вратовете Хари и Луи и ни намигна.
Съблякох се и останах само по боксерки, а тя беше по бельо. Не знаех как ще издържа с толкова секси тяло до моето, но за да го направим исках тя да е напълно сигурна, че иска аз да съм първия ѝ.
Нямаше да е тази вечер и го знаех, но нищо не ми пречеше да ѝ доставя удоволствие като първия път, в който бяхме само двамата в стаята ѝ.
Вече започваше да контролира виковете си и вместо да крещи, шептеше името ми и захапваше или някоя възглавница или ръката си.
Бях благодарен, че се контролира, защото, ако Хари разбере какво правя на сестра му, няма да имам с какво да отнема девствеността ѝ.
*Г.Т. Страничен Наблюдател*
Всичко вървеше почти по план. Скоро Найл ще разбере за Нат и ще се разделят. С малко късмет повече няма и да се съберат. Преди години мислех, че съм влюбен в Нат, но не беше така. По късно открих, че съм хомосексуален или иначе казано гей. В момента съм убеден, че съм влюбен в едно невероятно момче, което няма начин да има чувства към мен, и засега го приемам добре.
*Г.Т. Хари*
Защо Нат тръгна с Найл? Какво вижда в него и какво, по дяволите, ми става на мен? Може и да е нормално, все пак е по-малката ми сестричка.
Реших да стана, но някой лежеше върху мен. Погледнах надолу и щях да припадна. Не може да бъде! Бързо станах, но реших първо да мина през банята.
Душът беше дълъг и горещ. Реших да излизам за това увих набързо една кърпа около кръста си, а дрехите от вчера ги взех в ръка. Кърпата беше прекалено ниско, но се надявах да спи и да не успее да ме види.
Добре че бяхме в неговата стая. Някои неща от снощи ми се губят, но ако бяхме в моята стая, на него определено доста бързо би му просветнало какво става.
Видях как леко се размърда и започва да се събужда, затова бързо излязох от стаята му.
Здравейте,
Дано главата ви хареса.
Следващата ще се опитам да я кача до четвъртък.
Обичам ви :* :* :* :*
BẠN ĐANG ĐỌC
Uncover
FanfictionЕдна история за тайни, приятелства, любов и предателства. Нат Стайлс води таен начин на живот. Брат ѝ не подозира за това. Той мисли, че сестра му е обикновено момиче, но когато един от най-добрите му приятели разбере тайната ѝ... Дали ще я запази и...