•Глава 19•

92 9 1
                                    

От няколко часа бяхме в дискотеката. Още в началото започнахме с шотовете, по-късно минахме на уиски, ром всякакъв друг алкохол и вече не знаех кое поред пия.

Погледнах към момчетата. Луи и Хари танцуваха с Дани и Клеъри, Найл беше при мен, а Лиам беше на сепарето ни и някаква курва беше в скута му. Поне беше пиян и утре нямаше да помни.

-Найл, ела с мен, моля те...-помолих го мило, но виках, защото музиката в шибания клуб беше усилена на макс.

Той ме последва. Излязохме от клуба и се облехнахме на стената като пръстите ни бяха преплетени.

Някакъв излезе от клуба, видя ме, но явно не забеляза Найл. Извика ми 'Хей, секси!' и това беше достатъчно, за да предизвика пияния Найл. Заби му круше и идиота падна. Найл се качи отгоре му като нанасяше удър след удър. Извиках го няколко пъти, но той сякаш не ме чуваше. Отидох до него, издърпах го с колкото сила имам, той точно се приготвяше да нанесе поредния удър, но когато го завъртях към себе си, юмрукът му се свърза с бузата ми.

*Г. Т. Найл*

Точно щях да ударя идиота, но някой ме дръпна и аз ударих него. След миг видях Нат на земята, държаща бузата си.

КАКВО НАПРАВИХ?!?

Веднага се осъзнах и отидох до нея.

Вече плачеше и това късаше сърцето ми. Прегърнах я.

-Много съжалявам! Много ли те боли?

-Не ме боли физически и не плача за това, все пак съм свикнала да се бия. Плача защото го направи ти.

-Нат, наистина съжалявам! Повече няма да те ударя, наистина. Ще ми простиш ли?-едвам говорех.

Сякаш алкохола се беше изпарил от мен и сега и аз бях готов да ревна. Не мога да повярвам, че ударих момичето си.

Здравейте,
Супер много съжалявам, че от Май месец не съм качвала глави. Просто нямах и все още нямам идеи. От известно време наблягам върху това да рисувам, а писането сякаш напълно го изключих, за което много се извинявам.
Дано все още има хора, които пазят тази история в библиотеките си, но напълно ще разбера, ако няма...

Понеже историята не е завършена, а аз нямам идеи, но и не искам да я оставям така- всеки, който иска и има желание може да ми пише в коментарите или на лично и да обсъдим какво да направим...
Благодаря, обичам ви :* :* :* :*

UncoverDonde viven las historias. Descúbrelo ahora