•Глава 14•

160 17 2
                                    

Моля прочетете авторската бележка в края на главата...

-Какво е това?-повторих въпроса.

-Н-нищо...-отрече и заекна, значи наистина са го правили.

-Нат!-погледнах я ядосано а тя въздъхна.

-Добре. А-ам...как да кажа...аз...такова...и Найл...аз...т-той...н-ние...-не спря да заеква.

-Добре, стига си заеквала. Имам само два въпроса. Девствена ли си?

-Н-не...-сведе поглед.

-А Найл ли беше първия ти?

- Да.-каза и засрамено, но една малка усмивка заигра по устните ѝ.

Прегърнах я и ѝ казах колко я обичам и, че се радвам за нея.

*След три дена* *Г. Т. Найл*

Знам, че обещах на Нат да не я следя повече, но искам да разбера какво крие, без повече тайни.

Сутринта беше нормална и всички закусвахме. Бяхме се разбрали да излезем. С Нат се оправяхме в стаята ни, но отново получи съобщение и каза, че няма да идва с нас. Бързо я последвах и се радвах, че боядисах колата си в сиво, защото не се отличаваше много от асфалта и нямаше да ме види.

Отново спря пред онази висока сграда. Чаках я близо час, когато тя най накрая излезе. Не отиде към джипа си, както очаквах. Влезе в моята кола.

-Не се сдържа, нали?-не ми викаше както очаквах, а говореше спокойно, сякаш го е очаквала.

-Не се. Съжалявам!-казах засрамено, но знаех, че ми е ядосана.

-Нека да се приберем. Когато останем сами, ще ти обясня всичко.

Излезе от колата и се кажи в джипа си. Карах след нея и бяхме пред къщата след около 20 минути. Слава Богу, момчетата бяха излезли. Качихме се в стаята ни и седнахме на леглото.

-Въпреки че обяснението ми не е много дълго, но искам да ме изслушаш до край. Ако след това имаш въпроси ще отговоря на всички.-само кимнах и тя продължи.-Таен агент съм, но не като обикновените. В смисъл не се дегизирам и други глупости. По-скоро спирам наркодилъри, трафиканти и др. Правя го от две-три години и, макар че е от толкова кратко време аз съм най-добрата в агенцията. И...накратко това е!

-Уау!-само това казах.

Не очаквах да каже точно това. Имах да я питам само едно нещо.

-Това, че сега сме заедно, една от задачите ти ли е?

-Бен, шефа ми, ми каза, че трябва да бъда фалшиво гадже на някой, защото един дилър иска да го убие. Разбрах, че това си ти, в смисъл, че трябва да съм ти фалшиво гадже, но...

-Значи за теб съм бил само задача?-попитах и не исках да чувам отговора.

-Не! Това, което ти казах в колата първия път... Описвах теб, защото наистина те харесвам, откакто бях на 14, а после се превърна в любов.

-Как мога да ти вярвам?-малко съжалих за въпроса, след като видях красивите ѝ очи насълзени, а и прекрасната нощ преди три дена, както и преди това на обяд.-Преди три дена...това, което направихме...защо го направи?

-Знаех, че този момент ще дойде. Не знаех как ще реагираш, когато ти кажа всичко. Реших да го направя, защото те обичам, а и, ако искаш да се разделим, исках ти да си първия ми.

Думите и малко ме учудиха. Не мислех, че ще каже всичко това. На нейно място и аз щях да мисля, че ще скъсам с нея. Но тя каза, че ме обича. Дали наистина го мисли?

Седи на леглото и ме гледа с насълзени очи. Взех решение какво точно да ѝ кажа, но не знаех как ще реагира.

-Защо се замисли?-гласа ѝ звучеше тъжно и леко отчаяно.

-Аз... Не искам да...

Здравейте,
Исках да ви кажа, че от другата седмица ще качвам по една глава на седмица.
Не знам дали някои от вас ще искат да ме убият задето не довърших, но....такъв е живота хддд
Обичам ви :* :* :* :*

UncoverTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang