*Г. Т. Нат*
Събудих се в прегръдките на Найл и несъзнателно се усмихнах. Погледнах към него. Миглите му потрепваха и имаше малка усмивка на устните си. Започнах да прокарвам пръсти през косата му. Беше толкова мека. Знаех, че скоро отново ще ме проследи и този път ще трябва да му кажа, но преди това щях да направя нещо, за което знаех, че няма да съжалявам, дори и да се разделим.
Станах, оправих се набързо и слязох долу. В кухнята намерих Хари, правещ палачинки.
-Хей, Хари!-целунах го по бузата.-Искаш ли помощ?-той само кимна.
Освен палачинките правеше и гофрети, така че имахме почти еднаква работа. Като по часовник Луи и Лиам слязоха точно, когато бяхме готови. Хари ги гледаше странно-някак тъжно. Какво ли е станало? Дано не е нещо сер...
-Наааааааат!-някой прекъсна мислите ми.
Огледах се и видях Найл. Гушнах го и започнах да мисля начин да разкарам брат ми, Луи и Лиам.
-Луи, ела за малко...-извиках го и отидохме в моята стая.-Искам с момчетата, без Найл, да излезете за вечерта... И БЕЗ перверзни коментари!
-За да не ви чуваме как викате ли?-погледна ме страшно перверзно, а аз леко се изчервих.-Добре, ще изведа момчетата.
Слязохме долу и "тактичния Луи" веднагга започна да говори.
-МОМЧЕТААА!!!Довечера-мъжка вечер.
-Аз няма дяа идвам!-веднага се обади Найл.
-Значи сме само тримата?-попита Хари.
-Да. Искате ли да излезем да се помотаем?-попита Ли, а Луи и Хари веднага се съгласиха.
*Следва перверзна част*
-Какво искаш да правим?-попитах Найл, приближавайки се към него.
-Д-да гледаме филм?-заеквайки предложи.
-Мне, не ми се гледа...
-А к-какв-во т-ти се п-прави?-заекваше и, въпреки че се опитваше да го прикрие, виждах възбудата и желанието в очите му.
-Ела да ти покажа нещо...в стаята ми.-прошепнах и чух как издиша напрегнато.
Той ме последва. Точно влязохме в стаята ми и го притиснах в стената. Започнахме да се целуваме, отначало леко и нежно, но постепенно задълбочихме и стана бърза и страстна.
Съблякох му тениската и тръгнах да свалям и дънките, но той ме спря и съблече моята тениска. Тръгнахме към леглото и той ме положи нежно. Придърпах го повече към себе си и отново го целунах. Този път ми позволи да сваля дънките му и, мамка му, имаше много голяма ерекция.
-Харесва ли ти гледката?-попита ме с усмивка и чак тогава се усетих, че зяпах пениса му.
-Мхм...-прошепнах, а той се усмихна по-широко и започна да оставя целувки и смучки по врата и цялото ми тяло.
Слизаше надолу. Откопча сутиена ми и се заигра със зърната ми. Още не бяхме започнали същественото, а аз вече стенех. Реших преди да направим това, което исках, първо аз да му доставя удоволствие, за това ни завъртях и седнах върху „малкия Найл". Отърквах се в него, докато го целувах. Слизах надолу и му оставях смучки, както то на мен до предималко.
Стигнах боксерките му и ги свалих. Когато бяха на земята внимателно хванах члена му и започнах да движа ръката си бавно нагоре-надолу...
Здравейте,
Съжалявам за закъснението!
Ще пусна още две глави днес, една към 17 часа и една, най-късно до 22 часа...
Обичам ви :* :* :* :*
KAMU SEDANG MEMBACA
Uncover
Fiksi PenggemarЕдна история за тайни, приятелства, любов и предателства. Нат Стайлс води таен начин на живот. Брат ѝ не подозира за това. Той мисли, че сестра му е обикновено момиче, но когато един от най-добрите му приятели разбере тайната ѝ... Дали ще я запази и...