•Глава 3•

255 26 1
                                    

Връхчетата ми бяха достатъчно настръхнали. Найл продължи да целува и да оставя смучки надолу по тялото ми. Стигна до бикините ми, които той бързо свали. Започна да целува бедрата ми и се изкачваше все по-нагоре. Леко погали вагината ми, аз изстенах и видях усмивката му. Доближи езика си и започна да го движи, а ръцете ми мачкаха чаршафа под тялото ми. Усетих възел в долната част на корема ми, но Найл соря действията си. Надигна се и ме целуна. Усетих как бавно вкара два пръста в мен като започна да ги движи по-бързо, докато стенех. Гърбът ми образува дъга, а той оставяше още смучки по врата ми.

-Нямаш си и на представа как ми действаш.-едвам го чух да казва.

Отново сляхме устните си в целувка. Тази целувка беше нежна, но и груба-пълна с желание. Отново усетих онзи възел, а Найл забърза движенията си. Отпуснах се на леглото и дишането ми се поуспокои.

-Невероятно красива си, докато свършваш. -каза, а аз усетих как се изчервих, нещо което правя изключително рядко.

Найл се съблече като остана само по боксерки и дойде на леглото до мен. Зави ни, но аз станах, когато видях часа. Влязох в банята, взех си бърз душ и си облякох ново бельо и вместо пола си обух дънки. Когато се обърнах видях, че Найл ме гледа, но се обърнах сякаш не съм го забелязала. Той също стана, облече се и двамата слязохме долу. Седнахме на дивана, пуснахме телевизора и точно тогава момчетата се прибраха.

-Вие въобще мръднахте ли си пръста, докато ни нямаше?-попита брат ми и ми беше на езика да му кажа, че Найл си мърдаше пръстите до преди малко, но не исках Хари да го пребие. Само се разсмях и поклатих отрицателно глава.- Големи сте сте мързели.-изкоментира той, а аз станах от дивана.

Телефона ми извибрира и видях, че имам съобщение. Този път наистина имах мисия и трябваше да се видя с шефа. Качих се до стаята ми, за да си взема черното кожено яке и отново слязох долу.

-Хари, аз излизам. До час ще се прибера.

-Няма да стане!

-Какво?

-Или излизаш, заедно с Найл, или си оставаш тук.

-Брат ми, ти се бъзикаш с мен. Да не се опитваш да ни сватосаш?

-И да искаш, какво?-чакай, какво?!?

-Я пак! Сори, но вече харесвам едно момче.-всъщност говорех за Найл, но не исках никой да разбира.

-КАКВО МОМЧЕ??-извикаха Хари и Найл едновременно. Какво им става?

-Едно! Няма значение, аз излизам!

-Или с Найл, или изобщо Нат. Избирай!

-Ох, добре, Найл идвай!-с Найл се качихме в джипа ми.

-Ако имаш работа кажи къде да те оставя.

-Няма да стане, сладкиш! Където си ти, там съм и аз.-не исках, но се съгласих. Завързах му очите, за да не види пътя до щаба.

След един час пълен с перверзни коментари от негова страна, най-накрая стигнахме.

-Искам да стоиш в колата. След малко се връщам. Не излизай!-казах му ясно.

-Добре.

Излязох от джипа и влязох в сградата. Качих се на последния етаж при шефа ми и влязох в офиса му.

-Кажи, Бен.-виках на шефа си по име, защото бяхме близки приятели.

-Нат, знам, че мразиш фалшивите връзки, но тази мисия е такава.

-Каква е причината и кой е той?- седнах на един от столовете до бюрото му.

-Има вероятност един от дилърите да е видял, че общуваш с него. Свързал се е с друг от агентите ни под прикритие и му е казал, че ще го пипне.-въздъхнах.

- Значи, трябва да правя на негово гадже, за да не го убият?-обобщих аз.

-Да, и започвал веднага!

-Добре, а кой е той?

-Найл!

Здравейте,
Дано главата ви хареса. :*
За сега ще качвам, колкото мога по-често, а предполагам към края на месеца ще качвам по две глави през събота :*

UncoverOnde histórias criam vida. Descubra agora