Реших да изляза в парка, но вече беше късно, а не ми се мислеше какви извратеняци има. Не, че не мога да се защитя, но предпочетох да изляза в задния двор.
Беше тихо, спокойно и звездите се виждаха.
Бен искаше с Найл да се съберем, но не трябваше ли той да ме харесва поне като приятелка? В смисъл, да, знам неща за него, но той сега прояви някакъв интерес към мен. Чудех се дали да му разкажа за себе си, за да може да се съберем по бързо.-За какво мислиш?-за малко да изпищя.
-Не ме стряскай! Удар ли искаш да получа?!?
-Да, тогава Найл ще те спаси!
-Не се опитвай да ни сватосаш като брат ми!
-Защо не? Ще си отивате.
-Като изключим, че нито аз, нито той, имаме чуваства един към друг.
-Грешиш!
-За кое?
-И за двете.-каза просто и повдигна рамене.
-Лиам, моля те, без повече заобикалки!
-Личи ви по начина, по който се гледате. А и не си мисли, че само, защото гледахме филм, не видяхме, че докара Найл до оргазъм. Още, че ни каза как си описала как изглежда момчето, в което си влюбена. Не знам как той не се е усетил, но аз лично веднага разбрах, че си влюбена в него. Ще сте хубава двойка, макар че, ако се съберете на Хари ще му трябва време да свикне, че излизате, колкото и да иска да сте заедно сега.-леко се засмя, а аз станах като домат.
Точно тогава реши да се появи и Найл. Когато ме видя погледна със злобен поглед Лиам, а той от друга страна започна да се смее още повече.
-Да не прекъсвам нещо?-попита злобно.
-ДА!-погледнах Лиам в стил „Ще те убия!"
-Не! Той ме разпитваше и ти благодаря, че дойде.-прегърнах го и му лепнах една целувка по бузата и усетих ято пеперуди в корема ми.
Отделих се от него и бързо влязох вътре. Влязох в стаята ми реших да си обличам тениска на брат ми, която използвах за спане. Точно си събличах потника от днес и вратата се отвори, за това бързо го смъкнах и се оправих.
-Никой ли не те е учил да чукаш?
-Мен не ме учат, аз уча как се чука!-отговори ми, а аз извъртях очи.
-Не говорех за сексуалния ти живот, а за почукване на врата.
-Както и да е...
-Всъщност защо дойде?
-По-добре да се върнем на предната тема!-отклони погледа си от мен.
-Не! Искам да знам защо дойде.
-Ъм... Исках да те питам, по точно да ти кажа и да те питам...
-Давай направо!
-Добре. Харесвамтеиискахдатепитамдалиискашдасимоетомомиче?-говореше прекалено бързо.
-Какво?
-Харесвам те и исках да те питам дали искаш да си моето момиче?-гледаше ме право в очите и леко се изчерви.
-Да, жих искала да си моето момиче.
Той се усмихна и ме целуна. Тази целувка не беше като предишните ни. Преди бяха страстни, бързи, пълни с поход и желание. Тази беше различна. Хубаво различна! Нежна, красива, бавна.
-Йееееееееййй, най накрая се събрахааааааааааа!!!-чух викове, и когато отворих вратата, видях трите момчета.
Здравейте,
Тази е малко по-кратка, но се мадявам да ви хареса :*
И да ви питам искате ли да има Лари?
Обичам ви :* :* :* :*
KAMU SEDANG MEMBACA
Uncover
Fiksi PenggemarЕдна история за тайни, приятелства, любов и предателства. Нат Стайлс води таен начин на живот. Брат ѝ не подозира за това. Той мисли, че сестра му е обикновено момиче, но когато един от най-добрите му приятели разбере тайната ѝ... Дали ще я запази и...