•Глава 18•

166 10 0
                                    

*Г. Т. Даниел* *След една седмица*

Вече седмица живея в къщата им. Научих неща за всички и се надявах когато се изнеса да си останем приятели. Освен, може би, с Хари, който ме игнорираше. Не знаех защо, но смятах да разбера.

Всички бяхме в хола, освен Хари. Реших да се кача и за пръв път да поговорим. Изкачих стълбите бавно, заради глезена, но когато се качих, просто влязох в стаята на Хари.

-Защо си в стаята ми?-погледна ме злобно.

-Искам да поговорим.-приближих се малко и седнах на леглото до него.

-Няма за какво а говорим.-заяви и ми показа с поглед да си вървя, но аз исках да проведем поне един нормален разговор.

-Всъщност има. Ще започна с един въпрос и те моля да ми отговориш. Обещавам, че няма да кажа на никого.-той кимна.-Гей ли си?

-Защо питаш?-погледна ме недоверчиво.

-Спокойно не съм хомофобка. Просто исках да те питам, защото виждам как гледаш Луи. Виж, ако с него сте имали или имате нещо ...

-С Луи нямаме нищо. Мислех, че, може би, двамата имаме чувства един към друг, но явно съм сгрешил. Едната от причините да го разбера си ти, не се обиждай, а другата е едно момиче с което си пиша. Ако чувстваш нещо към Луи, моля те не го наранявай. Дори да не изпитвам "по-специални" чувства, той пак си остава моя брат.

-Добре, обещавам!

Неочаквано, поне за мен, ме прегърна. Зачудих се за момент, но отвърнах на прегръдката. Щом вече ще се държи по-мило, може и да станем приятели.

*Г. Т. Луи*

За какво толкова си говорят? Чувам само, че говорят (извинете за повторението). За малко млъкнаха и реших да си вляза в стаята за да не ме видят. Легнах си на леглото и реших да си проверя Twitter-a, но тогава Дани влезе усмихната.

-Хей, може ли да вляза?-все още имаше красива усмивка на лицето си.

-Вече влезе, но да, може.-двамата се засмяхме.

Леко куцукайки се приближи към мен. Помогнах ѝ да се доближи до леглото, но вместо да седне или легне на леглото, както очаквах, тя седна в скута ми.

¡¡¡ПЕРВЕРЗНА ЧАСТ!!!

"Малкият Луи" веднага реагира. Тя го забеляза, усмихна се доволно и долепи устни до моите. Целувката беше нежна, но поисках достъп до езика ѝ, който тя ми даде и целувката се превърна в страстна и борбена.

UncoverWhere stories live. Discover now