Robert Silver Pov.
5 luni mai tarziu.
Am lasat hartiile sa cada pe birou si mi-am dat jos ochelarii, i-am pus pe birou si pe ei si am inceput sa imi frec tamplele. Asta incepe sa devina din ce in ce mai stresant, stiu ca dreptul mi-a placut intotdeauna, dar cazul asta imi da grave dureri de cap, nu inteleg de ce nu a venit mai devreme la un avocat si a lasat sa se stranga atatea acuzari si dosare penale, tind sa cred ca tipul e prost de bubuie, dar eh se pare ca deocamdata cu asta am de a face.
Porbabil va intrebati ce s-a intamplat in aceste cinci luni, ei bine am incercat sa ma tin cat mai departe de mafie, am incercat sa stau cat mai mult cu Eliza, si sa ma bucur de zilele petrecute in compania ei, in fata semineului privind focul si pandind micutele miscari ale bebeului.
Totul a mers de la bine in sus si asta nu poate decat sa ma faca cel mai fericit barbat de pe pamant.
Cineva bate la usa apoi intra in incapere, il vad pe Zack cum intra cu un dosar in mana. Jur ca daca imi mai da inca un caz de tot rahatul ca cel pe care il am acum, il arunc de la etaj cu tot cu clientul lui de rahat.
-Te pot ajuta cu ceva Zack?
Acesta paseste calm prin incapere pana cand ajunge la fotoliul din fata biroului meu. Se aseaza isi pune meticulos un picior peste celalalt apoi lasa dosarul ingalbenit sub nasul meu.
Imi ridic o spranceana spre el, iar acesta face un semn lehamite din mana facandu-se mai comod. Isi deschide gura sa zica ceva dar o inchide imediat ridicandu-se serviata si scotandu-si din ea pipa. Stie al dracului de tare cat urasc sa se fumeze in biroul meu, dar se pare ca el nu are un simt al conservarii prea dezvoltat.
Trage din pipa si lasa fumul sa ii iasa din gura dupa cateva secunde apoi ma priveste fara nici un fel de sentiment in ochi, nu ca mi-ar pasa desigur.
-Aici ai un nou caz, esti norocos, este unul al dracului de bun si daca il castigi, s-ar putea sa iti intre bani multi in buzunar.
Imi dau ochii peste cap, am si voi avea bani de zeci de mii de ori mai multi decat poate sa faca el in doua vieti.
Nici macar nu isi poate imagina cat bani mi-au trecut mie prin mana in toti anii acestia de cand sunt in mafie. Tipul asta e chiar amuzant, dar jur ca ma calca si pe cel mai ascuns nerv.
-Nu ma subestima Gergorovici, stiu ce fac asa ca nu incerca sa ma calci pe nervi, asta in cazul in care nu cumva vrei sa vezi cum este sa zbori pe geam.
Trage din pipa si inspira fumul in fata mea, ohh tocmai nu a facut asta, ei bine s-ar putea sa iasa de aici plangand.
Imi ridic sprancenele si acesta se uita la mine ca si cum as fi nebun, ei bine sa se pregateasca pentru ca nu o sa stie ce l-a lovit.
-Oh, nu stiam ca esti si gay.
Il vad cum se inroseste la fata si cum se pregateste sa imi spune ceva. Nu asa de repede batman.
-Mi-ai expirat fum in fata baby, cum vrei sa stai? Capra sau pozitia clasica?
Se ridica in picioarte si isi scapa pipa care imprastie tot tunul pe covorul meu, nota pentru mine, sa imi aduc aminte sa il pun sa stearga cu limba dupa ce termin cu el.
-Cum indraznesti!
Vad cum fata lui se invineteste si nu pot sa nu rad, ma abtin insa si imi impreunez mainile pe birou.
-Mi-ai expirat fumul in fata babe, asta inseamna ca vrei sa te culci cu mine, totusi nu stiam ca sunt atat de irezistibil si pentru barbati, credeam ca sunt irezisitibil doar pentru sotia mea.
Spun rotindu-mi verigheta pe mana si privindu-l amuzat. Nu mai spune nimic, doar isi ia pipa de pe covor, diplomatul si apoi iese ca o furtuna din biroul meu.
Ei asta a fost destul de amuzant. Trebuie sa recunosc ca nu am mai facut caterinca de ceva vreme. Ahh si am uitat sa il pun sa curete covorul cu limba, poate altadata, sigur il mai prind eu prin zona.
Telefonul im i vibreaza si il iau de pe masa raspunzand fara sa ma uit la apelant. Aud automat niste tipete si ma crispez. Eliza.
-Bonito, Eliza.... naste.
Simt cum tot cerul imi cade peste cap, ce unde cum? Acum? Oh Doamne cred ca o sa lesin.
-Gato, stai pe pozitii, ajung cat de repede pot.
Apas butonul de inchidere a apelului si ies pe usa fara sa imi pese de privirile curioase ale colegilor, Eliza a intrat in travaliu si eu nu sunt langa ea, trebuie sa fiu langa ea!
Nici nu stiu cand am ajuns in masina, dar am accelerat iar in momentul in care am ajuns acasa, am luat-o usor pe Eliza care plangea si tipa si am pus-o in masina pe bancheta din spate, Gato s-a asezat in dreapta, iar eu la volan.
Am condus nebuneste acompaniat de tipetele si respiratia grea a Elizei, si cand am ajuns la spital, l-am auzit pe Gato cum striga ca nebunul ca avem nevoie de o targa pentru o femeie insarcinata.
Nu dureaza mult si Eliza este pusa pe un pat de spital conectata la aparate cu doctorii pe langa ea pregatindu-se pentru nastere.
-Robert mi-e frica...
O aud printre suspine, si ii i-au mana strangand-o tare.
-Nu-ti face griji iubito, vei fii o mama minunata.
Sfarsit.
_______________________________________________
Da am ajuns la sfarsit, stiu ca mai asteptati inca doua capitole, dar am simtit ca daca le mai fac o sa lungesc si o sa stric farmecul povestii, aici a veti epilogul si in curand va veni si a doua carte.
Nu pot sa cred ca am ajuns la final, este un sentiment pe care nu pot sa vi-l descriu, imi vine sa plang, dar in acelasi timp sunt bucuroasa ca am ajuns sa termin a doua carte din viata mea. Este un sentiment pe care nu pot sa il descriu.
Vreau sa va multumesc fiecarui cititor in parte, voi ati fost mereu langa mine, fie ca ati fost doar pentru cateva capitole, sau pe intreaga actiune, ati reusit sa imi faceti intodeauna zilele mai frumoase.
Voi sunteti cei care ati adus aceasta poveste la sfarsit, si voi sunteti cei care imi dati putere sa scriu si va iubesc pentru asta!
Sper din tot sufletul sa va placa, asa ca nu uitati sa votati si sa comentati.
SoulShadow(Nykoleta)
YOU ARE READING
Inima nu respectă reguli. [+18]
Romance#1 Trilogia "Mafia" REGULI. 1. Niciodata nu o sa ne jignim in prezenta altora. Vom fi cuplul perfect. 2. Suntem pe cont propriu umblam cu cine vrem unde vrem si cand vrem. 3. Nu te iubesc,nu ma iubesti. REGULA CEA MAI IMPORTANTA : NU NE INDRAGOS...