Helllăuuu guys, stiu ca am lipsiiit o gramadaaaa de timp si imi pare foaerte rau, multi dintre voi probabil ca nici nu mai vreti sa cititi dar asta e nu prea mai am timp.
Am reusit insfarsit sa scriu capitolul 19 pentru ce interesati, tind sa cred ca a ieist destul de bine, dar o sa las totul la latitudinea voastra, acum mai mult ca niciodata am nevoie de parerile voastre, asa ca va rog din suflet sa va lasati o parere dupa ce cititi, ca sa stiu daca mai scriu :)
Cum v-am obisnuit pana acum dati play la melodia ca sa aiba mai mult efect, enjoy, vote, comm and fan :)
Va pup! :*
Robert Silver Pov.
Starile ei ciudate de ameteala si de greturi deja incep sa ma puna pe ganduri, si zau ca nu mai accept nici o scuza de la ea, mergem la doctor si scapam odata pentru totdeauana amandoi de toate indoielile, si oricum daca este insarcinata o sa fiu mai mult decat fericit! Adica pentru numele lui Dumnezeu, cine nu ar fi fericit daca ar afla ca femeia pe care o iubeste cel mai mult pe lumea asta ii poarta in pantece copilul? Cred ca numai cei dusi cu vaporasul ar face o criza, eu as fi in al noualea cer, pe cuvant!
Am pus cafeaua in cani si am urcat catre dormitor deschizand si inchizand apoi usa cu piciorul. Inca doarme acoperita pe jumatate cu patura, are un zambet senin pe fata si asta ma face sa ma gandesc la ce viseaza, oare ma viseaza pe mine? Neaah am fost mai mult un cosmar pentru ea decat un vis.
-Robert...
Prima oara am crezut ca s-a trezit, dar cand am privit mai atent am vazut ca inca doarme, ok poate ca ma viseaza pe mine, am zambit si aproape ca am scapat canile de cafea pe podea. Doamne ce poate sa imi faca femeia asta, ma face sa fiu un jeleu pana si cand doarme. Unde naiba este Robert Silver din mafie? Simplu, cu ea nu pot fi asa, am incercat. La dracu, chiar am incercat dar nu pot, o iubesc prea mult, stiu ca la inceput a fost o joaca, dar acum..acum simt ca o iubesc, simt ca o stiu de o viata, simt ca este jumatatea mea si nu am de gand sa o mai pierd inca odata.
Las cafelele pe noptiera de la capul ei si ma asez usor langa ea, mana mea ii atinge fata si mii de fiori imi strabat corpul, cum pot sa fiu acel Robert Silver din mafie cand ea face ce face din mine? Cu sigurnata o sa fie moartea mea si la propriu si la figurat.
O privesc cum doarme si parca nu imi vine sa o trezesc, arata ca un inger cand toate grijile de peste zi ii dispar si cade intr-un somn profund, mi-ar fi placut sa o las sa doarma din pacate nu pot, astazi are programare la doctor, sunt atat de entuziasmat, daca este insarcinata am sa fiu cel mai fericit barbat de pe pamant. Nu o sa imi pese decat de ea si de bebeul care o sa il poarte in pantec.
-Iubita trezestete..
Mormaie ceva fara sa aiba inteles si se intoarce pe partea celalta plescaind usor, aproaape ca aveam sa fac ca o tarfa „awww”, dar pentru Dumnezeu este atat de frumoasa si de speciala incat imi face inina sa mi-o i-a la goana ori de cate ori o privesc, ce sa mai zic de sarutat sau altceva.
O scutur usor si o intorc cu fata spre mine sarutandu-i buzele moi si usor crapate, sper ca nu a racit pentru ca nu imi place sa imi vad puiul racit.
Geme si se intoarce complet spre mine inlantuindu-si mainile in parul meu si tragandu-ma mai aproape de ea. Zambesc si imi sprijin mainile pe pat de o parte si de alta a capului ei, stie cum sa se joace si sa ma pacaleasca, asta a vrut de la inceput un sarut.
Ma desprind cand simt ca nu mai am aer si o privesc in ochii aceia ciocolatii care m-au vrajit inca din prima clipa in care am vazut-o intrand in camera alaturi de Angela.
YOU ARE READING
Inima nu respectă reguli. [+18]
Romance#1 Trilogia "Mafia" REGULI. 1. Niciodata nu o sa ne jignim in prezenta altora. Vom fi cuplul perfect. 2. Suntem pe cont propriu umblam cu cine vrem unde vrem si cand vrem. 3. Nu te iubesc,nu ma iubesti. REGULA CEA MAI IMPORTANTA : NU NE INDRAGOS...