Gataaa stiu ca am cam intarziat cu capitolul asta insa am vrut sa imi iasa perfect.
Nu stiu insa cat de bine mi-a reusit, va las pe voi sa hotarati asta.
Enjoy vot an com!
Elizabeth Silver Pov.
Sa imi dea cineva o palma! Sa imi dea cineva o palma si sa ma trezeasca pentru ca asta nu sunt eu, dar prezenta lui ma face pur si simplu sa devin alta. Ca si cum o alta parte a mea iese la iveala.
I-am simtit mainile frematandu-mi spatele pe sub tricou si m-am infiorat pur si simplu. Am inchis ochii si am scancit in ureche ceea ce l-a facut sa se ridice brusc de pe mine si sa ma ia in brate.
Am suierat surprinsa si l-am privit in ochi, sunt foarte inchisi si tot ce pot sa vad in ei este cata dorinta ii domina, cat de mult ma vrea.
Simt ca ma topesc in bratele lui, iar in momentul in care ma lasa usor pe pat, fiind deasupra mea uit totul, uit pana si cum ma cheama.
Tot ce vad simt, aud respir, este el doar persoana lui care ma face sa ma simt ca tocmai am calcat pe iarba neteda a Edenului.
Ii simt buzele pe gatul meu in timp ce tricoul il rupe pur si simplu si chicotesc, il aud cum marie si arunca carpa care inainte a fost un tricou undeva langa pat.
Mainile sale catifelate imi ating corpul si imi duc mainile in parul sau tragandu-i capul spre fata mea.
Am privit acei ochi intunecati de dorinta si tot corpul mi s-a cutremurat sub atingerile lui atat de senzuale.
Mi-am muscat buzele si am observat cum clipeste parca captivat de ce tocmai facusem. Ma saurta brutal si simt cum tot aerul din lume dispare, cum in tot sarutul asta este concentrat toata tensiunea sexuala dintre noi.
Toata tensiunea care s-a acumulat de la inceput, de cand am facut pariul si toate alea.
Il sarut si eu si ii musc buze inferioara ceea ce il face sa chicoteasca si sa isi introduca limba lui jucausa in lacasul meu umed. L-am primit aproape nerabdatoare, iar cand i-am simtit limba masand-o pe a mea nu mi-am putut stapanii un geamat usor care l-a facut pe el sa isi impinga soldurile in ale mele.
DUMNEZEULE MARE. Am simtit pur simplu cum sunt ridicata spre cer si nici macar nu am ajuns la punctul culminant.
Mainile mi se strang mai tare in parul lui si cand simte ca nu mai am aer isi muta saruturile pe gat si apoi mai jos lasand dare arzande.
Dare care ard pentru atingerea lui, care cersesc efectiv atingerea lui. Inca nu imi vine sa cred ce fac, dar acum nici ca imi pasa.
Cobor cu mainile usor pe spatele lui, unghiile mele lasand dare rosi in urma si apoi imi aduc o mana in fata pe pieptul lui lasand-o usor in jos pana cand am dat de betelia pantalonilor si apoi un pic mai jos de curea.
Am incercat sa deschid acea curea, dar pe toti Sfintii de voia sa se deschida. Ii simt saruturile pe abdomenul meu tot mai jos si mainile mele nu mai ajung sa deschida cureaua, nu imi vine sa cred ca imi face una ca asta.
Isi ridica capul din blugii mei pe care tocmai vrea sa mi de jos si imi zambeste facandu-mi cu ochiul .
-Iubire ai rabdare toate la timpul lor.
Imi dau ochii peste cap si imi trantesc capul in perna gemand adanc cand buzele lui se apasa usor de coapsa mea inferioara firicele mici nerase zgaraiindu-mi pielea.
YOU ARE READING
Inima nu respectă reguli. [+18]
Romance#1 Trilogia "Mafia" REGULI. 1. Niciodata nu o sa ne jignim in prezenta altora. Vom fi cuplul perfect. 2. Suntem pe cont propriu umblam cu cine vrem unde vrem si cand vrem. 3. Nu te iubesc,nu ma iubesti. REGULA CEA MAI IMPORTANTA : NU NE INDRAGOS...