Hey guys missed me? Ei bine sper ca da pentru ca am adus un nou capitol si sper din suflet sa va placa. Nu stiu ce se intampla cu mine, cred ca nu mai pot sa scriu atat de bine din perspectiva lui Robert, insa sper sa va placa aceasta noua latura a lui. Tin sa va anunt ca mai sunt patru capitole din aceasta poveste si ma simt putin nostalgica ca se termina, dar stiti si voi cum se spune, esentele tari se tin in sticlute mici, asa ca fara alte vorbe va invit sa citi capitolul.
Cum nu merge sa pun un video de pe youtube, va sfatuiesc sa ascultati Justin Bieber-As long as you love me.
Nu este artistul meu favorit, defapt il antipatizez total, dar melodia lui m-a inspirat deci are o bila alba de la mine :))
Enjoy, vote, comm, follow!
A voastra SoulShadow(Nykoleta)
*Bonito ce bine ca m-ai sunat, avem probleme
**Voy por aca - Vin acum
***Intelegeti?
Robert Silver Pov.
Au trecut doua luni de la vizita noastra medicului si pot sa spun ca ma simt cel mai fericit, cel mai implinit. Burtica ei deja a inceput sa fie vizibila si tot mai multa lume ne felicita pentru bebe. Cum sa nu fiu fericit cand am tot ce imi trebuie? Cum sa nu radiez de fericire cum vad ca rodul iubirii noastre creste in pantecul ei pe zi ce trece? Inca nu a miscat dar asteptam amandoi cu nerabdare acea zi.
Oftez si zambesc, si ma ridic din pat, astazi vreau sa ii fac o surpriza asa ca nu vreau sa irosesc nici un minut, ca sa pot sa organizez repede tot ce vreau.
Ma ridic din pat atent sa nu se trezeasca, trebuie sa recunosc, aseara hormonii ei au luat-o de tot razna si tot imi spunea ca e grasa, ca nu mai e frumoasa, asa ca a trebuit sa ii arat in felul meu cat de frumoasa e. Si Doamne, inca ii mai simt atingerile pe corpul meu. Trupul ei tremurand sub al meu sub fiecare miscare, gemetele ei de placere, unghiile ei in pielea mea.
Imi scutur capul si ma duc in baie, pentru Dumnezeu Robert stapaneste-te. Ma spal pe fata apoi fac un dus scurt rece, ca sa scap de mica mea problema si ies. Doarme, jumatate este invelita, cearsaful ii acopera spatele doar pana la jumatate, iar piciorul stang ii este iesit de sub cearsaf. Am cea mai frumoasa sotie din lume si ma mandresc cu asta. Dupa ce ma imbrac ies din casa si ma urc in masina, in drum spre viziuna il sun pe Gato, nu am mai vorbit de mult cu el si trebuie sa fiu pus la punct cu toate problemele din mafie.-Bonito, que bueno que me callaste, tengamos problemas*
Inspir adanc, trebuia sa ma astept la asta, nu am mai trecut de mult si sigur ca exista probleme, sper sa nu fie ceva extrem de mare, nu vreau sa iasa nimic urat.
-Voy por aca. **
Am spus si am inchis telefonul, in aproximativ cincisprezece minute am fost la viziuna, am parcat masina si am intrat.
-Insfarsit apari Bonito, avem probleme. Imi spune si eu imi trec frustrat mana pe la ceafa.
-Care este faza Gato?
Imi face semn sa ma asez si Jhon imi da o cana de cafea batandu-ma frateste pe spate.-Transportul acela, nu a fost livrat nici acum, cred ca este mana lui Mendez.
Ma las pe spate pe canapea si imi asez piciorul stang peste cel drept, privesc incaperea incercand sa ma gandesc repede la un plan, Mendez nu este cine stie mafiot furios, asa ca nu imi va fi greu sa ii arat ce inseamna cu adevarat mafie, dar imi trebuie un plan de actiune sigur, sa actionam precis si repede.
YOU ARE READING
Inima nu respectă reguli. [+18]
Roman d'amour#1 Trilogia "Mafia" REGULI. 1. Niciodata nu o sa ne jignim in prezenta altora. Vom fi cuplul perfect. 2. Suntem pe cont propriu umblam cu cine vrem unde vrem si cand vrem. 3. Nu te iubesc,nu ma iubesti. REGULA CEA MAI IMPORTANTA : NU NE INDRAGOS...