Da capitol nou, minune stiu .
Vreau sa imi cer scuze ca este atat de mic, doar ca nu stiu ce se intampla cu mine, am o perioada usor mai agitata si vreau sa ma calmez, dar nu pot. Nu ma urati daca acest capitol nu este exact asa cum v-ati inchipuit, este putin plictisitor si nimic interesant dar face parte din actiune.
Mai sunt trei capitole plus epilogul. Va multumesc mult inca de pe acum tuturor celor care au citit de la inceput si care au fost alaturi de Robert si Eliza in povestea lor de dragoste.
Enjoy, vot, comm, and fan!
SoulShadow(Nykoleta)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Elizabeth Silver Pov.
Deschid usor ochii si imi duc mainile catre stomac, casc si imi trec mana prin par nu stiu cat e ceasul dar este inca intuneric afara, probabil abia este trecut de miezul noptii, am adormit devreme, de cand cu sarcina simt nevoia sa dorm mult mai mult.
Imi intorc capul si il vad pe Robert cum doarme ca un bebelus, arata asa de inocent si de lipsit de probleme cand doarme incat uneori nu imi vine sa cred ca este el.
-Robert...
Imi pun mana pe pieptul lui si il mangai usor, nu se misca in centimetru, in schimb mormaie ceva neinteligibil. Pufai un pic enervanta, de cand cu hormonii astia jur, ma enervez mult mai repede, plang mai mult si tot continui sa cred ca ma ingras, desi nu am nici macar patru luni de sarcina.
De data asta imi strang mana pe umarul lui si il zgaltai bine de tot, acesta tresare si se ridica brusc in sezut, priveste derutat in jurul lui pana cand ochii i se focalizeaza pe mine. Ma priveste somnoros si intrebator in acelasi timp si eu chicotesc.
-Robert, am pofta de muraturi...si de unt de arahide.
Rosesc si imi las capul sa cada privindu-mi mainile. M-am trezit cu o pofta stupida de muraturi, dar ceea ce e si mai ciudat este ca vreau sa combin muraturile cu unt de arahide, stiu ciudat, dar tot am impresia ca are un gust bun si ard nerabdare sa gust.
-Acum? Intreba cu vocea ragusita de la somn si jur ca ceva in stomacul meu s-a zvarcolit si s-a instalat intre picioarele mele. Pana si somnoros este al dracului de sexy.
Rosesc si zambesc exact ca un copil de trei ani care a furat fursecuri din frigider inainte de masa de pranz.
-Da, acum..
Sare din pat cu un zambet enorm si ma uit la el naucita, ma asteptam sa se planga si sa injure ca l-am trezit din somn ca sa se duca sa imi ia mie muraturi si unt de arahide. Imi vede fata confuza si izbucneste si mai tare in ras. Se apropie de mine si imi ridica fata. Ochii mi se intalnesc cu ai lui si ma pierd in oceanul acela albastru. Ma saruta scurt si se departeaza luandu-si camasa pe el.
-Pentru tine si pentru bebe, orice iubito.
Cu greu imi conving corpul sa se ridice apoi iesim impreuna din dormitor, il conduc pana la usa apoi se intoarce si imi cuprinde talia usor, o mana si-o pune pe burtica mea care incepe sa se vada si ma priveste. Ochii ii stralucesc si pot sa jur ca este gata sa planga. In schimb de asta se lasa pe vine si imi saruta pantecul murmurand ceva care nu am inteles, o sa il intreb cand se intoarce.
Il privesc cum urca in masina si cum porneste spre un hipermarket deschis non stop. Cu zambetul pe buze inchid usa si ma asez pe canapea, nu stiu ce m-as face fara el, ma asez pe canapea in living si pornesc televizorul, las pe un canal de muzica si imi inchid ochii. Hmm daca motai putin pana vine Robert nu se intampla nimic nu?
Mi-am inchis ochii si am ascultat muzica in surdina, incet incet somnul mi-a cuprins corpul si orice parte de ratiune a disparut lasandu-ma sa plultesc in lumea viselor.
-Iubito...
O voce continua sa ma tot sacaie si nu stiu unde naiba este butonul de oprire, nu vede ca dorm? Mi-am simtit umerii zgaltaiti si am deschis ochii dand de albastrul censiul al lui Robert. Am zambit somnoroasa si m-am ridicat trecandu-mi mainile pe la ochi.
-Iubito, ti-am adus muraturile si untul de arahide.
Se uita ciudat la punga in care sunt si ma bufneste rasul, cred si eu, adica cine naiba ar manca muraturi cu unt de arahide? Da, asta sunt eu, sau mai bine zis bebele care are numai gusturi ciudate.
Iau unul de arahide si desurubez capacul, mirosul ma izbeste din plin si simt cum saliva mi se aduna in gura, nu mai am rabdare pana cand Robert imi aduce o lingurita asa ca bag degetul si iau putin unt si il bag in gura. Inchid ochii si gem de placere, apoi ii aud maraitul.
Imi deschid ochii inocenta si i vad privirea infocata si plina de dorinta. Upsi cred ca am apasat pe butonul gresit.
-Mhh iubito inceteaza sa faci asta, daca nu cumva vrei sa o facem pe canapea, fara nici un menajament.
Am simtit cum fiori reci ma trec si mi-am muscat buza, are idee ce imi face si el? E ca si cum ar ispitii un copil de trei ani cu acadele.
-Ei bine nu ca m-as plange.
Privirea lui se intuneca si chicotesc, insa nu apuc sa mai zic ceva ca este in fata mea si buzele lui se lipesc cu ardoare de ale mele.
Am scapat borcanul pe podea si mi-am adus automat mainile in parul lui ravasindu-l. Limba lui mi-a trasat nerabdatoare conturul buzei inferioare, si am fost mai mult decat fericita sa imi deschid gura si sa ii las limba o maseze pe a mea.
Cand se desprinde de mine din nevoie de aer ma priveste inca cu dorinta dar imi ridica borcanul de unt de pe jos si imi da lingurita.
-Acum foloseste asta, nu vreau sa ma intaresc si mai mult.
Chicotesc si bag lingurita in borcan, cand simt gustul untului gem de placere si deschid si borcanul cu muraturi, ei acum e acum, musc dintr-un castravete si apoi incerc si untul. Dumnezeule, combinatia este Dumnezeiasca, acum nu stiu daca este din cauza bebelusului, sau poate ca are un gust bun, dar cand il vad pe Robert ca mai are putin si aproape vomita, aleg prima varianta. Da, bebele chiar vrea muraturi si unt de arahide combinat.
-Sper ca nu o sa ma pui sa incerc si eu nu’i asa?
Imi dau ochii peste cap si continui sa mananc, nu l-as pune niciodata sa incerce ceva ce nu ii face placere.
-NU! Este doar al meu.
Si ca sa fiu sincera, nu am mancat niciodata in viata mea atat de mult. Cand am simtit ca nu mai pot sa mananc nimic m-am lasat sa cad pe canapea si am mi-am mangaiat pantecul. Daca mai vrea ceva jur ca nu o sa mai pot, sunt plina, simt ca plesnesc!
Repde ma ia somnul si il simt pe Robert cum ma ridica si urca cu mine pana in dormitor, ma lasa pe pat ma inveleste si imi saruta fruntea.
-Noapte buna printesa mea.
Zambesc si las somnul sa ma acapareze din nou. Cand sunt cu el totul pare atat de usor.
Inainte ca somnul sa ma acapareze de tot ii spun :
-Hei domnule tatic, maine vreau clatite cu toping de ciocolata.
Il aud cum chicoteste, apoi ii simt bratele in jurul meu si capul in parul meu, inspira adanc si imi saruta gatul.
-Dormi iubito, maine tot langa tine voi fi, si pentru tot restul vietii noastre.
YOU ARE READING
Inima nu respectă reguli. [+18]
Romansa#1 Trilogia "Mafia" REGULI. 1. Niciodata nu o sa ne jignim in prezenta altora. Vom fi cuplul perfect. 2. Suntem pe cont propriu umblam cu cine vrem unde vrem si cand vrem. 3. Nu te iubesc,nu ma iubesti. REGULA CEA MAI IMPORTANTA : NU NE INDRAGOS...