Hey! What's up guys? ;;)
Am venit cu un nou capitol si sper sa nu fiti dezamagiti,situatia se complica intre Robert si Elizabeth, ce credeti despre ei? ;;)
Enjoy and com! :*
Elizabeth Silver Pov.
Si stii,
Privindu-ma in ochi
Poti sa citesti
Cine sunt eu,
Da' tu cine esti?
Tu nu iubesti,
Tu doar vorbesti
Si cand e nevoie de tine lipsesti
Deci tu cine esti?
Hai sa ne amintesti,
Da vrem adevaru' satui de povesti
Si cine ti-a zis
Cai ok sa gresesti?...
Daca-ti permiti sa platesti?Deci am stiut de la inceput ca nu va ajunge si totusi am continuat sa sper ca va venii.
Am pufnit si m-am intins mai mult pe canapea tianand o perna in brate. Inca nu pot sa constientizez ca el chiar m-a lasat balta.
-Si cica mai sunt sotia lui.
Ochii mi s-au rotit si mi-am muscat buzele. Gata Elizabeth, trebuie sa fi calma, chiar trebuie sa fi calma.
Nu stiu cand sau cum doar cel mai probabil ca trecuse de miezul noptii, am simtit cum somnul ma cuprinde .
***
Dimineata cand razele soarelui au ajuns la concluzia ca am dormit prea mult, am deschis ochii si am vazut ca sunt defapt in dormitorul nostru. Mda dormitroul nostru doar cu numele.
Mi-am indreptat capul spre partea in care el obisnuieste sa doarma.
Soc pentru cateva secunde cand l-am vazut chiar acolo si apoi mi-am scuturat capul.
Arata atat de inocent cand doarme incat acum chiar nu am nici o dorinta de ai mutila fata aia de ingamfat.
Mi-am dat ochii peste cap si m-am ridicat din pat intrand in baie. Acolo m-am sprijinit de ghiuveta si am privit in oglinda.
Chipul un pic palid mi se reflecat in oglinda sub lumina nesanatoasa a neonului facandu-ma sa par bolnava.
Am dat drumul la robinet si am privit pentru cateva minute apa cum curge.. Mi-am dat pe fata cu putina apa si m-am spalat pe dinti.
Elizabeth esti intr-o mare problema! Cum voi putea eu sa stau cu el in aceeasi casa fara sa il strang de gat ca nu s-a tinut de promisiune?
Dupa ce am inspirat si respirat de cateva ori am intrat din nou in dormitor.
Deabia s-a trezit si arata atat de dragut cand este somnors, pare atat de derutat, confuz, iar asta il face sa fie si mai frumos si mai atragator.
Mi-am scuturat capul si l-am privit mustrator, cand acesta da de privirea mea furioasa, doar imi arunca un zambet din acela strengar care pur si simplu ma facea sa ma topesc pe pcioare .
-Sa nu crezi ca zambetul ala ma va face sa te iert.
I-am aruncat o privire rece si m-am dus la dulap deschizand usile si privind la hainele care stateau frumos asezate pe umerase.
Nu a fost nevoie sa astept prea mult pentru ca i-am auzit pasii in spatele meu.
Am inchis ochii si in urmatoarea secunde am simtit bratele lui inconujrand talia mea. Repsir adanc si incerc sa ma ma pastrez lucida. La o adica nu inteleg de ce bratele lui ma fac sa devin agitata si asta ar trebui sa nu fie un lucru bun nu’i asa?
-Haide Eliza stii ca te iubesc.
Am pufnit si m-am intors in bratele lui privindu-i ochii de un negru atat de intens.
-Ma iubesti? Nu ma face sa rad Robert, stii foarte bine de ce suntem casatoriti asa ca nu incerca sa o intorci cu mine, pentru ca zau nu iti merge.
Inspir adanc si nu stiu ce sa fac ca totul sa para mai putin dur,dar mai mult ca sigur asta nu se va intampla pentru ca adevarul intordeauna doare.
-Daca nu ar fi fost pariul asta idiot,nu as mai fi fost aici cu tine,nici macar nu te cunosc, nici macar nu te iubesc! Te urasc!
L-am impins de langa mine si m-am intors cu spatele lasandu-l pe el cu totul inghetat.
Mi-am ales ce mi-a picat la mana si m-am intors sa ma imbrac, insa m-am izbit violent de corpul lui.
Ma prinde cu putere de umeri si ma face sa il privesc in ochi. Intenistatea cu care ma priveste ma face pur si simplu sa imi inghit toate cuvintele de dulce pe care tocmai vreau sa il se pun, sau mai bine zis voiam.
Nu zice nimic doar ma priveste si pot sa jur ca privirea lui e atat de intensa incat m-ar putea topii.
Isi apropie capul de al meu si deja incep sa respir mai greu. Are de gand sa ma sarute? Pentru ca sincera sa fiu numai de asta nu am eu chef acum.
Isi lipeste fruntea de a mea si tot ce pot sa mai simt este respiratia lui fierbinte pe fata mea.
-Pregateste-ti inima, pentru ca am sa te sarut.
Nu mi-a dat timp suficient sa procesez informatia filtrata care intra in creirul meu.
M-a sarutat mainile sale ajungand pe talia mea strangand tare si cu posesivitate. Ii simtimeam verigheta cum intra in pielea mea prin camasuta subtire cu care sunt imbracata.
Creierul meu deja nu mai functioneaza tot ce simt, vad, percep este doar el.
Doar buzele lui care se misca atat de frenetic. Am respirat in gura lui si l-am muscat de buza starinindu-l. Ma tranteste de perete si ma saruta cu intensitate limba sa invadandu-mi lacasul umed. Tremur in bratele lui si mainile mele se strang inparul sau atat de moale, nu imi vine sa cred ca eu tocmai ma sarut DE BUNA VOIE cu sotul meu fals.
Ma ridica in asa fel incat sa imi incrucisez picioarele dupa talia lui si continua sa ma sarute. Simt cum pielea incepe sa ma frunice acolo unde mainile lui arzatoare imi ating corpul. Totul este atat de incetosat, tot ce pot sa fac este sa il sraut cao disperata, sa il simt, sa stiu ca si el are nevoie de mine..
Lipsa de aer ne face pe amandoi sa rupem sarutul cun plisc dragut, apoi buzele lui se mut pe gatul meu facandu-ma practic sa devin gelatina in mainile sale atat de pricepute, atat de calite in ale amorului.
-Hmm mirosi a frezie Eliza....
Murmura el pe gatul meu trimitand vibratii in intregul meu corp, nu pot sa cred ca el poate sa scoate asemenea reactii de la mine.
Ma saruta pe gat din nou si urca usor catre clavicula apoi mai sus pe barbie, pe obraz si intr-un final ajunge la urechea mea, unde se joaca nestingherit cu lobul, si apoi imi sopteste.
-Stiu ca ma urasti, dar inca sunt sotul tau...
YOU ARE READING
Inima nu respectă reguli. [+18]
Romance#1 Trilogia "Mafia" REGULI. 1. Niciodata nu o sa ne jignim in prezenta altora. Vom fi cuplul perfect. 2. Suntem pe cont propriu umblam cu cine vrem unde vrem si cand vrem. 3. Nu te iubesc,nu ma iubesti. REGULA CEA MAI IMPORTANTA : NU NE INDRAGOS...