Capitolul VI You Asshole!

10.8K 513 25
                                    

Hey guys am venit cu un nou capitol, proaspat iesit din cuptor, scuzati-mi intarzierea colosara doar ca eu mai am scoala si mna cu timpul stau cam prost. Acest capitol e tot din perspectiva lui Robert, am zis sa nu va las asa in suspans si sper sa va placa. 

Well enjoy and com! 

Robert Silver Pov.

”Si cand imi vine sa imi dau palme ei se ofera sa-mi dea pumni.”

 

Tineam  in continuare pistolul in gura lui Pesadilla si tot ce vreau este sa trag desi vocile celor din banda mea striga in continuare sa nu o fac.

Gato se apropie de mine si isi pune mana pe umarul meu strangand tare. Stiu ca trebuie sa ma linsitesc nu vreau sa ajung la racoare dar totusi ura pentru omul asta ma lasa pur si simplu fara putere, nu pot sa contraatac furia care ma cuprinde cand il vad, pur si simplu ma controleaza.

-Bonito daca il impusti tu vei fi ala care ajunge la cusca, chiar vrei asta?

Parca il si vad cum isi ridica spranceana si ma priveste incruntat, desi e in spatele meu.

-Gandestete la viata ta Bonito, gandeste cine te asteapta acasa.

Asta mi-a pu capac pura imagina e Elizei stand pe canapea si asteptandu-ma exact ca in seara aia m-a facut sa imi deschid ochii, cum puteam sao las fara aparere pe Eliza? Daca Pesadilla  afla de sotia mea, fie ea si falsa va face orice sa ma raneasca prin intermediul ei, iar eu nu vreau sa las asta sa se intample.

Am scos pistolul din gura lui apoi celalalt pumn a facut coliziune cu fata lui ametindu-l si mai mult.

-Mierda, ai grija de acum  incolo ce mai faci, pentru ca data viitoare nu te mai iert tine minte.

M-am  intors cu fata catre Gato si acesta imi zambeste batandu-ma pe umeri, stiu ca este fericit ca nu am facut nimic necugetat dar jur ca data viitoare il trimit direct in iad.

Imi bag pistolul la spatele blugilor si imi trec mainile prin par, gata Robert trebuie sa te calmezi. I-am spus lui Gato ca ma duc direct acasa asa ca iata-ma in masina accelerand ca nebunul spre casa.

Vreau sa vad daca e bine, vreau sa fiu sigur ca nimeni nu stie de ea, nimeni din viata mea secreta daca ii pot spune asa, ai mei cred ca sunt avocat sunt nu pot sa neg dar viata mea practic e banda asta, daca ar stii mama ce fac probabil ar face infarct si nu am sa mi-o iert niciodata, mai bine daca nimeni nu stie de a doua latura a mea.

Am parcat masina in fata casei si am si am coborat din masina, mi-am trecut mana prin par incercand sa il aranjez si sa nu par prea sifonat insa slabe sanse. Abdomenul imi pulsa pur si simplu de durere si tot ce puteam sa fac era sa imi inclestez maxilarul de cate ori primeam o contractie din cauza miscarii corpului.

Deschid usa si intru in casa, usa trantindu-se in urma mea. O aud pe Eliza cum coboara repede scarile, ma priveste pentru cateva secunde, probabil ca imi analizeaza fata plina de vanatai. Ii zambesc cam stangaci si aceasta isi duce o mana spre gura tragand un tipat infundat, ahh stiam eu ca o sa se sperie.

-Dumnezeule Robert, ce mama dracului ai patit?
Se apropie de mine si isi pune mana pe fata mea, inchid automat ochii la atingerea sa fine si simt cum obrazul meu urla de durere  si ea doar sasaie. Imi place atingerea ei si nu stiu de ce, imi trimite foiro in tot corpul.

-E nimic, doar nimic.

Am spus desi nici macar eu nu cred ce zic, adica serios frate arat in cel mai ingrozitor mod posibil si Eliza tocmai este ingrijorata pentru mine, wow asta e chiar ceva nou.

-Cum adica nimic bai prostule?

Ma trage dupa ea in camera si ma pune sa astept, apoi apare cu trusa de prim ajutor in mana ma dezbraca de tricou fara nici o jena, ceea ce incepe sa imi placa si se uita ingrozita si la abdomenul meu vanat.

Imiv ede pistolul de la bata blugilor si se uita la mine speriata, stiu ca este insa nici macar nu stiu cum sa ii explic, este prea periculos ca ea sa afle despre lumea mea.

-Cine esti tu Robert Silver? Pentru Dumnezeul ce imi ascunzi?

Ma priveste isterizata in timp ce imi bandajeaza stomacul, mainile sale magic eu umblau pe abdomenul meu facandu-ma sa ma ganadesc numai la prostii.

-Eliza te rog nu ma pune sa iti spun, pur si simplu nu vreau sa te amestec in asta, in plus nici nu vad de ce ti-ar pasa.

Ma priveste urat si stiu ca am facut-o lata, doar ca nu vreau ca ea sa fie implicata in toate cacaturil e mele , mai bine ma crede un ipocrit idiot nesimtit, dar nu vreau sa o stiu implicata.

-Esti prost sa stii!

Ma loveste in stomac si tusesc simtind durerea pana in strafundurile corpului meu mult prea slabit acum.

M-am ridicat si am prins-o de maini aceasta scapand tifonul cu care ma bandajse. O privesc in ochi si simt nevoia gravaf sa o sarut simt nevoia sa o simt aproape de mine.

-Sunt prost, dar imi pasa de siguranta da Elizabeth!

Ii vad ochii inlacrimati si ma simt ca un cretin, nu vreau sa o ranesc si totusi indirect o fac.

Imi pun mainile pe fata ei si ii sterg ochii inainte ca lacrimile ei sa cada pe obraji, nu imi place sa o vad plangand, daca a fost un lucru care m-a atras la ea de m-a facut sa castig pariul a fost zambetul  ei sincer, e pura si eu nu vreau sa o stric cu cacaturil e mele, pur si simplu nu vreau.

-Esti pur si simplu, mult prea fragila Eliza, intelege.

Ochii ei ma darama pur si simplu sunt ca doua oceane de ciocolata care imi rascoala sufletul ca o tornada.

Ma apropii mai mult de ea si buzele mele se lipesc de ale ei. Nu trec doua secunde ca mainile  ei se afunda in parul meu, zambesc in sinea mea si o sarut mai profund mainile mele gasindu-i soldurile si strangandu-le posesiv.

O simt cum tremura in bratele mele si asta ma face sa ma simt al naibii de bine. Ma face sa ma simt ca cel mai tare barbat de pe pamant ca pot avea un asemenea efect asupra ei.

Ii simt limba pe buzele mele si ii musc usor buzele lasand-o apoi sa imi invadeze gura. Inima imi bubuie in urechi insa nici macar nu imi pasa, tot ce pot sa mai stiu sunt buzele ei atat de dulci cu gust de ciocolata.

O las pe spate pe canapea si imi bag mainile pe sub tricoul ei destul de larg, stiu ca ii place sa poarte haine lejere cand sta prin casa, si mie nici ca imi trebuie mai mult. Ii simt pielea calda si trupul tot mi se cutremura de dorinta, o vreau. Dumnezeule o vreau cum nu am mai vrut pe nimeni in viata mea, ma innebuneste pur si simplu. Habar nu am ce mi-a facut fiinta asta, insa tot ce stiu este ca toata fiinta mea o vrea, vrea sa ii simta pielea atat de fina lipita de a mea.
Vreau sa ii aud gemetele de placere pe care doar eu stiu ca i le pot scoate, vreau sa o duc pe culmile raiului. Sa calcam  amandoi pe taramuri necunoscute.

Imi scanceste in gura si asta ma face sa marai excitat si sa imi mut saruturile pe gatul sau. Respiratia sa greoaie ajunge in urechile mele, iar dintii sai se joaca cu lobul meu intarindu-ma mai mult.

-Ce naiba mi-ai facut femeia lui Dumnezeu?
Chicoteste si ii simt limba pe urechea mea, ei daca vrea sa se joace nu’i nimic ca stiu si eu ce sa fac.

-Te-ai pus cu cine nu trebuie gagico!

Inima nu respectă reguli. [+18]Where stories live. Discover now