tanıtım

330 25 9
                                    

Annesi ve abisiyle geçirdiği sıradan günlerden biriydi. Babası ise yine gece yarısı bir telsiz anonsuyla merkeze geçmişti. Her çaldığında kalpleri deli gibi artıran zil çalmaya başlamıştı. Babası gibi 2 polisi görünce az da olsa anlatmıştı ama inanmak istemedi. Annesinin polislerle ne konuştuğunu anlamaya çalışıyor. Fakat annesi çığlık çığlık bağırıp bayılmıştı.Iste o zaman sakallarini sırf cennet kokulusunu küçük kızını sinirlendirmek için yanaklarına süren babası bir daha gelmeyecekti...kabullenmedi defalarca babam akşam gelip yine beni sinir edip sonra sonra gönlümü alacak. ..Gitmis miydi babası? Gitmezdi degil mi? Bırakmazdi onu abisini annesini...Yine bir kaç görevde gidip geri gelecekti. Gelen amcalar koruma için. Bunların hepsi Ceylin'in kendini kandırmasından ibaretti. Bir katil kurşunu koparmıştı onu ailesinden arkada iki yetim bırakarak. SON kez kaldırmaya çalıştılar küçük çocukları babalarının mezarın üstünden. Babalarının toprağının üstünde küçücük elleriyle pencere açmaya çalışıyorlar...
-Anne babamiz burda yaşayamaz ona ışık lazım nefret eder karanlıktan. Diyorlardı.Cenaze boyunca abisiyle birini kenetlendiler adeta ikisinde de aynı yemin vardi..
-Vatan Sağolsun babacığım ama bilki kanın yerde kalmayacak söz veriyoruz.senin kaldığın yerden biz devam edeceğiz bu ülkeyi onlara nefes alamayacak hale getireceğiz. "
Abisinin elini bırakmayan Ceylin o kalabalıkta tek başına kaldı. Daha 7 yaşında olan küçük kiz hiç yıkılmatacagini düşündüğü dağını babasıni kaybetmişti. Kaybolmustu o hengamede ...
Ama tek kaybettiği babası değil annesi abisi aynı zamanda geçmişi ve geleceğiydi....

Geçmişin ArafıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin