Selin2 yıl önceydi. O zamanlar lise ikinci sınıftaydım. Deli dolu bir kızdım. Herkesle arkadaş olur, güvenirdim. O güne kadar...
19 Mart 2014. Hayatımdaki en kötü gün. Siz hiç bilir misiniz her gece kimse görmesin diye gizlice yatağında ağlamak?
O gün okuldan çıkmıştım. Hemen eve gidecektim. Hep Nazlı ve annemle eve giderdik. O gün Nazlı hastaydı. Okula gelmemişti. Belki yanımda olsaydı beni korurdu...
Annem ise bir işinin olduğunu ve taksiyle eve gitmem gerektiğini söylemişti. Öyle yapsaydım keşke...
Hava güzel diye yürümeye karar vermiştim. Hayatımdaki en yanlış karardı.
Evimiz Alsancak'ın arka sokaklarından birindeydi. Eve yaklaşmıştım. Ulaşamadım...
Bir bez parçasının ağzıma tutulmasından sonrası zaten karanlık...
Gözlerimi açtığımda bir odanın içindeydim. Bir kemerle yatağa bağlanmıştım. Bir erkek çocuğunun odası. Niye burada olduğumu düşünürken bu odaya daha önce gelmiş olduğumu hatırladım. Burası Kaan'ın odasıydı. Daha önce Eda,Zehra,Aziz ve ben buraya Fizik sınavına çalışmak için gelmiştik. İyi de burada ne işim vardı? Bunları düşünürken odaya Kaan girdi. Yüzünde pişmanlık dolu bir ifade vardı. "Üzgünüm" dediğini hatırlıyorum. Sonra yanıma geldi ve anlıma bir öpücük kondurdu ve koluma iğneyi batırdı.
Uyandığımda çıplak olduğumu farkettim. O bana tecavüz mü etmişti? O benim arkadaşımdı... Kollarımı çözmüştü. Etrafta o yoktu. Kaan gitmişti. Vücudumdaki sızıyla yataktan kalktım ve hıçkıra hıçkıra ağlayarak kıyafetlerimi giydim. Polise gidip olanları anlatacaktım.
Tam odadan çıkacakken bir not buldum." Beni affet Selin'im. Ben düşündüğün gibi bir insan değilim. Sana bunu yapmak istemedim ama zorundaydım. Şimdi gidip teslim olacağım...Affet beni arkadaşım."
Yapmış olamazdı, o böyle biri değildi ki. Nasıl bana bunu yaptı?
Eve dönerken yolda bayıldım. Hastanede tecavüze uğradığım anlaşıldı. Annem öğrenince beni eve yalnız gönderdiği için kendini suçladı. Nazlı ile pek anlaşamazdık biz. Ama o da öğrenince bir daha yanımdan hiç ayrılmadı.
Kaan'a gelince onun teslim olduğunu öğrendik. Onu asla affetmeyeceğim...Bir sonraki bölümde yeni karakter Kaan hikayeye dahil olacak.