Selin
Ali beni 2 saatlik bir yolculuğun ardından bir otele getirdi. Otel dediğime bakmayın çok şirin bir yer. Arabadan indim.
- Ali niye buraya geldik?
- Sana nedenini arabada açıkladığımı sanıyorum.
- Benim buna izin vereceğim ne malum?
- Senden izin istememe gerek yok. Zaten teslim olacaksın.
Susmayı tercih ettim. Otele girdik. Ali resepsiyondaki görevlilerle konuştu ve yanıma geldi. Asansörle yukarı çıktık. Odamız en üst kattaydı. Ali elimi tuttu ve içeri girdik. Ali içeri girer girmez bana sarıldı. Bu bana ilk sarılışı olabilir. Bana döndü. " Eğer istemezsen bu akşam sana asla dokunmam Selin. Ama eğer ki benim olmayı kabul edersen sana hayatın boyunca yaşamadığın kadar yoğun bir zevk tattıracağım." Diyip çeneme bir öpücük kondurdu. Öpücükleri çenemden yanağıma, alnıma, saçlarıma ve en son dudaklarıma çıktı. Beni ikna etmeye çalışıyordu. Salak çocuk. Onun ikna çabalarına gerek yoktu ki. Ben çoktan tüm cephelerde ona teslim olmuştum. Ali'ye yaklaştım ve kulağına en tahrik edici ses tonumla " Seninim, sadece senin ve bana senin olduğumu kanıtla." Fısıldamıştım.
Ali hemen beni öpmeye başladı ve her zamanki gibi beni duvara yapıştırdı. Duvarla ne problemi var bu çocuğun ? Anlamış değilim. Bir duvar fantazisidir,
uzayıp gitti. Duvardayken kollarımı tuttu ve bileklerimi başımın iki yanına sabitledi. Boynumu öpmeye başladı. Boynumu öperken bana sürtünüyor ve ikimizi de çıldırtıyordu. Bir süre duvarda öpüştük, birbirimizi tahrik ettik. Ali yavaş yavaş öpücüklerini göğüslerime ve karnıma kaydırdı. Çıldırmıştım. Ali bunu farketmiş olacak ki; " "Şşt sakin güzelim. Eğer şimdi duramıyorsan biraz sonra yapacağımda asla yerinde duramazsın."
"Ne yapacaktı ki ? " Sorumun cevabını yukarı çekilen mini elbisem ve aşağı indirilen dantelli kilodumla aldım. Ali yine fısıldadı. "Ben acıktım Selin." Dedi. Tabi ben safım. Çocuğa " Aşağıda yemek vardır herhalde istersen inelim." Dedim. Ali bunu duyar duymaz suratıma baktı ve sırıttı. "Gerek yok benim yemeğim zaten hazır." Dedi ve aniden hassas bölgemi öptü. Öpücüğü ile çığlık ile inleme arasında bir ses çıkardım. Bu ses Ali'nin hoşuna gidecek ki öpücüklerini hızlandırdı. Öpücüklerinden sonra yalamaya ve hatta ısırmaya başladı. Yalıyor,öpüyor, ısırıyor, o hayran olduğum bıyıklarını inadıma bana sürtüyordu. "Ali artık dur." Dedim. Ali duymadı. Saçlarım ve yüzüm sırılsıklam olmuştu. Tekrar "Ali dur artık." Dedim yalvarır gibi. Ali bana baktı ve hâlimi gördü. Dudağıma eğildi ve Özür dilerim sevgilim, canını yakmak istemedim." Dedi. Bunun üzerine Ali'yi kendime çektim ve tutkulu bir şekilde öptüm. Öpücüğümü o daha da derinleştirdi ve dilini de oyunumuza kattı. Artık öpüşmenin bize yetmediğini anladık. Ali elbisemin fermuarına ellerini kaydırdı. Elbisem vücudumdan usulca süzülürken Ali beni yatağa yatırdı. Üzerimi çıktı ve sürtünmeye başladı. Pantolonu onu hissetmemi engellerken elim kemerine gitti. Kemeri çıkarmaya uğraştığımı farkeden Ali kemerini ve pantolonunu inanılmaz bir hızla çıkardı ve kemeri yatağın kenarına koydu. Ali artık boxerı ile beni çıldırtıyordu. Arkaya, geriye, sağa ve sola... Bir süre böyle devam ettik. Aramızdaki kıyafet parçalarının fazlalık olduğunu düşündüğümüz bir kıvama geldik. Ali zaten sıyırılmış olan kilodumdan tamamen kurtuldu ve kendininkini de aynı hızla çıkardı. "Siktir şey yok!" Dedi. "Ne yok dedim?" "Prezervatif" diye karşılık verdi. " Duracak mıyız?" Diye sordum. "Artık istesen de duramam Selin." Dedi ve aniden içime girdi. Bir süre alışmamı bekledi ve gitgellere başladı.İlk kez + 18 yazdım. Umarım olmuştur. Bir dahaki bölüm görüşmek üzere...