10

122 7 0
                                    

*Luke*

-Ash, może spróbuje do niej napisać?-Mówię ściszonym głosem z desperacią odblokowując telefon.

-Tak Luke, napisz do niej na 100% Ci odpisze- Powiedział z wyczuwalną nutą ironii.

ToJaPingwin; Alison? Księżniczko, tak strasznie Cię przepraszam. Źle postąpiłem, źle Cię oceniłem tak bardzo mi przykro...

(Wiadomość nie została wysłana, użytkownik MałAlils zablokował Cię)
-Kurwa!-Krzyknąłem a Ashton zaczął się ze mnie śmiać- Jeszcze raz się ze mnie będziesz śmiał a przywale Ci w ryj- Wysyczałem przez zaciśnięte zęby ale to i tak nie pomogło, więc zacząłem wstawać.

-Dobra, dobra wyluzuj stary- uniósł ręce w geście poddania się a ja wrociłem na swoje miejsce.

-Calum! Rusz tu swój azjatyzki tyłek!

-Czego chcesz Hemmings?! Aa no tak miałem napisać do Alison- poruszył znacząco brwiami i usiadł obok nas.-To jaką ona ma nazwę?

-Daj telefon-Pwoiedziałem i wpisałem mu nazwę

AsianBoy; No hej

MałAlils; Czego chcesz Calum...?

SexiAsianBoy; Skąd Ty, jak, ale jak to...

MałAlils; Srio myślałeś, że się nie domyśle? Jestem inteligentniejsza niż wam się wydaje...

SexiAsianBoy; W to nie wątpie... Więc pewnie domyślasz się po co piszę prawda?

MałAlils; Mam pewną teorie... Chodzi o Luke'a?

SexiAsianBoy; Bingo! Bo on chciał Ci to wszystko wytłumaczyć. Zaszło do pewnego nieporozumienia...

MałAlils; Doprawdy?! Cal czy Ty czytałeś to co mi napisał?! A i o co chodziło Ash'owi?

SexiAsianBoy; Najlepiej będzie jak pogadasz o tym z Luke'm...

MałAlils; Calum nawet nie próbuj dawać telefonu Luke'owi!

SexiAsianBoy; Dobra Alison wyluzuj... Pogadajcie... Luke jest naprawdę załamany, a ja chce odzyskać kumpla, więc nie bądź taką zołzą i albo z nim pogadaj tu albo go odblokuj!

(Użytkownik MałAlils jest offline)

-Japierdole gorzej niż z dziećmi!-Krzyknął Cal a ja wiedziałem, że nic z tego...

Nowa wiadomość | L.H [Wolno Pisane] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz