ToJaPingwin; Alison?
MałAlils; No co jest Lukey?
ToJaPingwin; Dobra mie będę owijał w bawełnę... Jak ty mnie nazwałaś?!
MałAlils; O co ten bulwers spokojnie... Lukey, nazwałam Cię Lukey...
ToJaPingwin; Nie teraz... Jakieś 4 godziny temu kiedy pisaliśmy...
MałAlils; Pingwinek...?
ToJaPingwin; Nie!! Wtedy kiedy zacząłem się jarać tym, jak napisałaś 'Twojej Lils'
MałAlils; Dobra Luke przerażasz mnie trochę... Serio pamiętasz co wtedy napisałam?!
MałAlils; Dobra czekaj chwilę...
MałAlils; Aaa o to Ci się rozchodzi😂😂 Chodzi o to że napisałam 'Hemmings'? Myślałam, że nigdy się nie zorietujesz😋
ToJaPingwin; No tak jakby o to... Alison kto Ci powiedział? Ashton prawda?
MałAlils; Nikt mi nie powiedział... Luke, nie jestem idiotką umiem połączyć ze sobą kilka faktów... Ashton nie miał z tym nic wspólnego, znaczy nie dosłownie. Ale ogólnie sama na to wpadłam a Ty mi to potwoerdziłeś kilka minut temu.
ToJaPingwin; Aha...
MałAlils; A teraz oświeć mnie kto Cię uświadomił? Ashton? Bo jakoś nie wydaje mi się że masz aż tak opóźniony zapłon...
ToJaPingwin; Calum... Wyrwał mi telefon, przeczytał i pokazał mi konkretną wiadomość... A ja jak głupi wydarłem się na Ashtona...
ToJaPingwin; Lils jak się domyśliłaś?
ToJaPingwin; W sensie jakie fakty ze sobą połączyłaś?
ToJaPingwin; Alison?
ToJaPingwin; Lils... Weź się nie wydurniaj...
ToJaPingwin; Ash miał racje jesteś taka sama jak wszystkie...
ToJaPingwin; Serio, nawet tego nie spokontujesz?! A myślałem, że możemy się zaprzyjaźnić... Jaki ja byłem żałosny...
(Użytkownik ToJaPingwin jest offline)
MałAlils; Boże Luke przepraszam, byłam poza domem a telefon mi się rozładował.
(Wiadomość zostanie dostarczona, kiedy użytkownik ToJaPingwin będzie online)
MałAlils; Luke, co to znaczy, że jestem jak każda?!
(Wiadomość zostanie dostarczona, kiedy użytkownik ToJaPingwin będzie online)
MałAlils; Co Ashton Ci powiedział?
(Wiadomość zostanie dostarczona, kiedy użytkownik ToJaPingwin będzie online)
MałAlils; LUKE'U ROBERCIE PIERDOLONY HEMMINGS'IE odpisz mi bo jak nie to się do Ciebie przejdę i już nie będzie tak kolorowo!!😡
(Wiadomość zostanie dostarczona, kiedy użytkownik ToJaPingwin będzie online)
MałAlils; Dobra, tak chcesz się bawić?! Ignorujemy się, okey mi pasuje! 😡
(Wiadomość zostanie dostarczona, kiedy użytkownik ToJaPingwin będzie online)
MałAlils; A to spierdalaj!😡
(Wiadomość zostanie dostarczona, kiedy użytkownik ToJaPingwin będzie online)
(Użytkownik MałAlils zablokował(a) użytkownika ToJaPingwin)
No i mamy mały problemik!! Nasza kochana Alison , dowiedziała się że Luke to Luke!! Tylko, że przez nieporozumienie Luke nie zdarzył się dowiedzieć, że ta informacja nie zmieniła by nic pomiędzy nimi... Ciekawe czy Luke zrobi coś żeby skontaktować sie z Alison i w jaki sposób bo już raczej nie ze swojego konta😂 Do następnego💕💕
CZYTASZ
Nowa wiadomość | L.H [Wolno Pisane]
Fanfiction-Nie wiedziałem, że mogę się bać kogoś przez internet, przerażasz mnie skarbie... -Ja dopiero się rozkręcam