MałAlils; Luke?
ToJaPingwin; Alison?
MałAlils; Co się stało?
ToJaPingwin; Nic się nie stało... Co się miało stać? Poza tym skąd w ogóle przypuszczenia, że coś ze mną nie tak?
MałAlils; Jeszcze ani razu nie napisałeś do mnie 'księżniczko' coś musi być na rzeczy 😂
ToJaPingwin; Dobra... Mam problem z jedną dziewczyną...
MałAlils; Dawaj! Wyżal się swojej Lils 😂
ToJaPingwin; MOJEJ?! Jezu nie wierze 😂😂😂😂
MałAlils; Ej jestem miła nie spieprz tego Hemmings!
ToJaPingwin; Dobra, dobra wybacz 😂😂
MałAlils; Dobra muszę lecieć pogadamy później Pa Luke! 😘
ToJaPingwin; Jezu wysłałaś mi buziaka! Jestem spełniony!
ToJaPingwin; Pa Alison 💕
*Luke*
-Calum!!- Krzyknąłem żeby zwrócić uwagę mojego przyjaciele-Czego chesz Hemmo?- Spojrzał na mnie znad telefonu i delikatnie uśmiechnął widząc moją minę- Co Alison przestała Cie hejtować?
-Po pierwsze ona tak właaśnie okazuję sympatię wobec mnie. Po drugie napisała do mnie pierwsza i była miła sam zobacz.-Powiedziałem podając przyjacielowi telefon.
-Ej stary... Mówiłeś jej, że jesteś TYM Luke'm?!
-Co Ty pierdolisz?! Skąd takie przypuszczenia?-Dobra nie powiem nie rozumiałem o co mu chodzi... Jednak kiedy podał mi telefon i wskazał konkretną wiadomość czułem jak oczu wychodzą mi na wierch...-O kurwa... Jakim kurwa cudem ona to wie?! ASHTON TY PIERDOLONA SUKO CHODZ TU!
-Co jest Hemmo? Laseczka znowu Cię ignoruje?-Powiedział z chamskim uśmieszkiem na twarzy jednak kiedy pokazałem mu wiadomość jego mina zmieniła się o 180°- Luke Ty chyba nie myślisz, że ja jej powiedziałem... Bo jeżeli tak to grubo sie myślisz!
-Dobra Ash wyluzuj... Nie wiem co mam o tym myśleć najlepiej z nią o tym pogadam ale jeżeli okaże się, że to Ty jej powiedziałeś to pożałujesz Irwin!
CZYTASZ
Nowa wiadomość | L.H [Wolno Pisane]
Fanfic-Nie wiedziałem, że mogę się bać kogoś przez internet, przerażasz mnie skarbie... -Ja dopiero się rozkręcam