6

128 11 0
                                    

ToJaPingwin; Hejka ;*

MałAlils; Kim jesteś i co zrobiłeś z Luke'm? 🔫

ToJaPingwin; Kurde dobra jesteś... Skąd poznałaś, że to nie Luke?

MałAlils; Luke pisze do mnie 'księżniczko' 😉 kim jesteś??

ToJaPingwin; To takie oczywiste 😂 Jestem przyjacielem Luke... I mam do Ciebie sprawę...

MałAlils; Jeżeli będziesz tak upierdliwy jak Luke to przejdźmy do rzeczy i miejmy to z głowy...

ToJaPingwin; Już Cie lubię 😄

MałAlils; A ja Ciebie nie 😄 do rzeczy...

ToJaPingwin; Dobra bo to chodzi o Luke.

MałAlils; A jaśniej?

ToJaPingwin; Ostatnio jest jakiś przygaszony, nie wiesz co mogło mu się stać? Nie zwierzał Ci się?

MałAlils; Hahahaha chłopaku... My nie jesteśmy przyjaciółmi. To on przyczepił sie do mnie jak lep do psiego ogona i ciągle do mnie pisze... Nie wiem co jest Twojemu przyjacielowi i nie obchodzi mnie to... Pa!

ToJaPingwin; Dobra, dobra wystarczyło zwykle nie... A tak w ogóle jestem Ashton, narazie.

(użytkownik MałAlils jest offline)

*Ashton*
-Stary ta laska to suka... Nie wiem czym Ty się tak podniecasz...

-Ash pedale ona ma to coś... Nie wiem dlaczego ale strasznie mnie do niej ciągnie...

-Luke... Ciągnie Cię do niej bo ona nie wie, że jesteś sławny i nie napala się na Ciebie i Twoją kasę jak każda laska... Jestem pewien, że kiedy dowie się, że to Ty jesteś TEN Luke od razu Cię pokocha...

-Zobaczymy- Wyszeptał bezgłośnie, jednak ja i tak to usłyszałem ale ma racje... Zobaczymy...

Nowa wiadomość | L.H [Wolno Pisane] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz