11

126 6 3
                                    

*Alison*

Byłam wściekła, jak Luke mógł wtrącać w naszą 'kłótnie' osoby trzecie! Rzuciłam telefon na łóżko i poszłam wziąć szybki prysznic, ponieważ jestem umówiona z Eleną na imprezę. Elena to moja najlepsza i tak naprawdę jedyna przyjaciółka a impreza jest z okazji jej zbliżających się urodzin. Kiedy wróciłam do pokoju lampa w telefonie święciła się co oznaczało nową wiadomość więc wzięłam telefon i odblokowałam go. Miałam 4 nie odebrane połączenia od Eleny więc po prostu wybrałam jej numer i zaczęłam dzwonić. Po piątym sygnale chciałam dać spokój, jednak kiedy chciałam się rozłącznyć usłyszałam szelest.

-Eli? Elena co jest?- Spytałam, jednak jedyne co usłyszałam to szmer i chyba muzykę.

-Alis?! Ej laaasia, gdzie sie podzieq moja rybeńka he?

-Eli czy Ty jesteś pijana?

-Jaaa? No coś Tyyy! Ja tylko dobrze się sie bawie na moich urodzinach! Czemu nie odbierałaś telefonu?

-Nie ruszaj się stamtąd już jadę!

Rozłączyłam się i wybiegłam z domu. Klub w którym była Elena był nie daleko więc dotarłam tam dosyć szybko. Od razu jak weszłam rozpoczęłyśmy świętowanie jej urodzin.

*Luke*

(Użytkownik MałAlils Cię od blokowała)

-Co do chuja...-Powiedziałem i już chciałem do niej napisać jednak dostałem wiadomość.

MałAlils; Luke'iii maluszku!! 💕💕

ToJaPingwin; Oo, odmieniło Ci się???

ToJaPingwin; Czekaj, czemu maluszku?

MałAlils; Adekwatne do twojego przyrodzenia Lukuśiu! 😘

ToJaPingwin; Alison, ile wypiłaś?

MałAlis; Luke, Luke, Luke... Jeden, dwa może sześć. Kogo to obchodzi? Na pewno nie Ciebie! 😡

ToJaPingwin; A skąd do chuja możesz wiedzieć co mnie obchodzi a co nie?!

MałAlils; No wiesz... Luke Hemmings, gwiazda z małym móżdżkiem! Nie trudno się tego domyślić KOCHANIE.😂

MałAlils; Hey Luke... Hey, hey kup se klej! I zaklej ten krzywy ryj. Na pewno wszyscy będą szczęśliwi😘

ToJaPingwin; Dobra idź do chuja wytrzeźwiej bo jak jesteś pijana to twoje IQ spada poniższej zera.

MałAlils; Moje spada tylko i wyłącznie kiedy jestem pijana, za to twoje nigdy nie przekroczyło zera.

ToJaPingwin; Uważaj na siebie i wróć bezpiecznie do domu księżniczko.

(Użytkownik ToJaPingwin jest offline)

MałAlis; DUPEK!

(Wiadomość zostanie dostarczona, kiedy użytkownik ToJaPingwin będzie online)

MałAlils; Chuj Ci w oczodoły!

(Wiadomość zostanie dostarczona, kiedy użytkownik ToJaPingwin będzie online)

MałAlils; A pierdol się!

(Wiadomość zostanie dostarczona, kiedy użytkownik ToJaPingwin będzie online)

(Użytkownik MałAlils jest offline)

Nowa wiadomość | L.H [Wolno Pisane] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz