Benim Olmanı İstiyorum..

21.7K 337 29
                                    

IYI OKUMALAR..😊 BU BOLUM +18 VAR.. HABERINIZ OLSUN.. BI GOZ ATIN DERIM BEN YAZARKEN BILE BU ATES BASTI..☺

Selin
Bütün gün heyecandan doğru düzgün çalışamamıştım.. Mesai saati bitimimize yaklaşıyorduk. Bi anda odamın kapısı açıldı..Heyecanlanmıştım ama boşunaymış.. Çünkü gelen Ali değil Tuğçe idi..
T: Selin..
S:Sen miydin?
T:Başkasını mı bekliyordun?
S:Yok ya kimi bekliycem... Noldu niye geldin?
T:Beraber gidelim diye geldim..
S:Hi yok olmaz..
T:Neden?
S:Şeyden imm.. işimvar benim biraz daha ondan..
T:Olsun ben beklerim seni tatlım.. Beraber gideriz.

Selin
Sustum kaldim. Tuğçe'ye git diyemezdim..Desem de niyesini sorduğunda ne cevap verecektim..? Peki biraz sonra Ali gelince ne yapacaktım? Kafamda bu sorular dolaşırken Tuğçe yalan söylediğimi anlamasın diye elime kağıt kalem alıp çizim yapmaya başladım.. Aynı zamanda Tuğçe'ye söyleyecek bir bahane düşünüyordum.. Derken odamın kapısı tiklandi daha sonra da yavaşça açıldı.. Gelen Ali'ydi..Of napicam şimdi ben..

A:Selam..
S:Hoş-Hosgeldiniz Ali bey..
T:Merhaba Ali..
A:Mesainiz bitti gidebilirsiniz artık..

Ne diyordu bu adam? Hani bu akşam beni istiyordu.

T:Selin'i bekliyorum.. Ufak bir işi daha kalmış onu hallediyor..
A:Himm.. Önemli değil Selin hanım.. İşiniz neyse yarın halledersiniz..
S:Evet ya.. Nerdeyse bitti zaten..Hadi çıkalım biz Tuğçe...
T:Tamam o zaman.. Hadi Alicim iyi akşamlar sanada..
A:iyi akşamlaar..

Kapıdan ilk önce Tuğçe çıktı.. Bunu fırsat bilen Ali kolumdan tuttu ve beni duvara yasladi..Fısıldadı..

A:Evinin kapısına gelince beni ara.. Seni almaya gelicem.. Bu gece bizim gecemiz olacak...

Gözlerimin içine öyle bir bakıyordu ki etkilenmemem mümkün değildi. O masmavi gözleri beni benden alıyordu..
Sordu..
A:Beni istiyor musun?

Ne diyeceğimi bilememiştim..Çok istekli görünmek istemiyordum ama onu gerçekten istiyordum.. Sadece kafamı sallamakla yetindim.. Birden dudaklarima yapıştı.. Öylece kalakalmistim... Resmen dudaklarimi sömürüyordu.. Rujum tamamıyla dağılmıştı.. Dayanamayıp karşılık vermiştim.. Deli gibi öpüşüyorduk.. Kapının önünden gelen ayak seslerini duyunca zorda olsa ayrıldık.. Gelen Tuğçe'ydi.. Ali hemen kapının arkasına saklandı.. Bense dağılan rujumu koluma silip tamamen yok ettim..
T:Selin.. Nerdesin kızım seni bekliyorum..
Nefes nefese bir halde cevap verdim..
S:Geldim..
T:Kızım ne oldu sana böyle? Ne bu halin..
S:Ne oldu bişey olmadı?
T:Eminmisin?
S: Ya şey ben aynada rujumu siliyordum bi anda arkami dönünce sehpayi görmemişim ayağım takıldı yere kapaklandim... Öyle ışte.
T:Of Selin niye dikkat etmiyorsun.. Bir yerine bisey oldu mu? Iyi misin?
S:ıyiyim.. Hadi gidelim..

Tuğçe önden yürüyordu.. Bende tam kapıdan çıkarken Ali kapının arkasında kafasını çıkarıp beni kendine çekip öptü..
Tuğçe görmesin diye hemen bıraktı.. Bende hemen Tuğçe nin arkasından gittim.. Emre de bizimle geldi. Emre'nin arabasindaydik..Tuğçe öne Emre'nin yanına oturdu bende arkaya oturmuştum.. Onlar herzaman ki gibi didişirken aklima Ali ile öpüşmemiz gelmişti..Yüzüme isteksiz bir gülümseme yerleşmişti.. O sırada Tuğçe bana birşeyler söylüyordu.

T:Bu gerizekali Emre var ya Selin şirketti kızların bacaklarına bakıyormuş..
E:Ya nerden çıkarıyosun bunları Tuğçe? Kim söylüyor sana bu saçmalıkları?
T:Benim gizli ajanlarim var salak.. Ayrıca çalışırken sürekli odadan çıkmanın nedenini de anlamış olduk Emre bey..
E:Ya Allahım sen bana sabır ver yaa..
T:şuna bak ya bide haklıymış gibi sabır cekiyo görüyor musun Selin?

Alsel~Biz Suç Ortağıyız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin