20. BÖLÜM ÖZEL..
SLM ARKADAŞLAR ARTIK HIKAYEMIZIN 20. BOLUMUNDEYIZ VE BEN ARTIK BI JENERIGIMIZ OLMASI GEREKTIGINI DÜŞÜNDÜĞÜM IÇIN HIKAYEME BIR JENERİK YAPTIM. IZLERSENIZ SEVINIRIM.. (YENI VE KALICI KARAKTERLER EKLEDIKCE YENI JENERIKLER GELICEK)
YORUMLARINIZI BEKLIYORUM.
IYI OKUMALAR..
Selin
Uyandığımda ilk hissettiğim şey Ali'nin erkekliğiydi. Malum dün gece Ali'yle çırılçıplak bi halde sarılıp uyumuştuk.. Onun tenini ve kokusunu gercekten çok özlediğimi daha iyi anlamıştım.. Uyurken çok fazla yön değiştirmemiş olmamıza rağmen Ali'nin erkekliği bacaklarımın arasına girmeyi başarmıştı... Ciddi anlamda tahrik olmuştum ama kendime bir söz vermiştim.. Ali'yle evlenmeden bir kez daha birlikte olmiycaktim.. Onu istememek değildi tabiki sebebi... Hamile kalmaktan korkuyordum.. Zaten şu zamana kadar hamile kalmam bir mucizeydi.. Neyse.. Daha fazla tahrik olmamak için önce yavaşça Ali'nin gögüsünden başımı kaldırıp daha sonra bacaklarimi çekmeye çalıştım.. Tabi ben bunu yaparken Aliş'in erkekligine sürten bacaklarim onun uyanmasina sebep olmuştu.. Yavaşça gözlerini aralayan Maviş daha sonra bana bakıp ne yaptığımı anlayınca siritmaya başladı ve Elleriyle kalcalarimi kavrayıp bacaklarimi üzerinden çekememe engel olmaya başladı..A:Napiyosun sen? Beni delirtmeye mi çalışıyosun?
S:Tam tersi.. Delirmemen için üzerinden kalkmaya çalışıyorum..
A:Him. O zaman üzgünüm çünkü basaramadin ve ben delirdim..😊
S:Ya bıraksana bacaklarimi. Sapık..☺
A:Birakmiycam.. Çünkü su an çok mutluyum..
S:Ali valla dövcem seni..😏
A:Döv.. Döv.. Yinede bırakmam seni.☺
S:Ya ben sana ne dedim.. Bunak mısın sen?
A:Evet bunağım.. Hatirlamiyorum hiçbirşey..
S:Ali ya.. Lütfen..😊
A:Napiyim kizim.. Özlüyorum.. Dokundurtmuyosun kendine..
S:Evlenince istediğin kadar dokunursun ama artik olmaz Aliş.
A:Iyi de ilk değil.. Ne bu inat anlamıyorum..
S:Anlamazsın tabi.. Siz erkekler sadece zevk kismini anlarsiniz çünkü..
A:Zevk kısmı..?
S:Evet..
A:Yani ben seninle sadece zevk almak için sevişiyorum öyle mi? Yani gerçekten böyle mi düşünüyorsun..?
S:Bilmiyorum..
A:Ne demek bilmiyorum kızım.. Seni seviyorum ben.. Ayrıca sadece zevk almak için seninle olsam niye bu kadar bagliniyim sana.. Geceleri çağırır gündüzleri istemezdim seni..😡Kafasını yana atışından bana alındığını anladim ve elimle çenesini okşayarak yüzüme doğru çevirdim..
S:Bak bakiyim sen bana..
A:😡
S:Alındın mı sen bana?
A:Gerçekten böyle düşündüğüne inanamıyorum Selin ya..😯
S:Ya saçmalama.. Öyle demek istemedim ben..
A:Ne demek istedin o zaman?
S:Başka şeyler olabilir demek istedim..
A:Ne gibi başka şeyler?Bi anda sorunca ben uyanıp başımı aşağıya eğerek cevap verdim..
S:Bebek gibi..😔
A:Bebek..😊
S:😔
A:Selin bu kötü bişey mi? Hem sen korunmadin mi?
S:Ne korunmasi ya.. Korkuyorum ben.
A:Neyden korkuyosun bitanem..?
S:Işte o korunmak için yapılan şeylerden..
A:Niye ki?
S:Bilmem.. Zarar verir diye herhalde..
A:Korkucak bişey yok herkes yapiyo bunu..
S:Off Ali.. Üstüme gelme.. Korkuyorum işte..
A:E iyi o zaman.. Biz de evlenince büyük bi orduyla başa çıkmaya çalışırız..
S:Nasıl?
A:E her birlikteliğimizden bi çocuğumuz olduğunu düşünürsek bi orduya eşdeğer olucak muhtemelen..😆
S:Aliii...
A:Ne ya. Yalan mi? 😊
S:Valla yapcak bişey yok.. O zaman şu küçüğe biraz sahip çıkıcaksın sevgilim..
A:Yok artık evlenince sahip cikcam bi de?
S:Aynen..
A:Ne ayneni kızım. Biz evlenince sen ağlayana kadar inleticem ben seni..
S:Pis pis konuşma be sapık..
A:Iyi madem sen korkuyorsun ben korunurum o zaman..
S:Nasıl..? Neyle..?
A:Neyle mi? Aşkım sen baya baya bilmiyosun bu konuları..
S:Valla ben senin kadar sapık olmadığımdan oturup araştırma yapmadım bunlarla alakalı..
Hem sen ciddimisin ya? Bizim için yapar misin bunu?
A:Neyi?
S:E korunurum falan dedin biraz önce..
A:Yaparım tabi ne var?
S:Aşkım benim ya..😮😊
A:Niye şaşırdın ki sen bu kadar?
S:Ya ne biliyim. Genelde erkekler istemez ya böyle şeyleri.. Ondan herhalde..
A:Allah Allah.. Ben genel erkeklerden miyim ya. Ali Mertoğlu'yum kızım ben..😏 Bizim mutluluğumuz için herşeyi yaparım.. Hem bu kadınların zorunluluğu diye bişey yok ki..
S:Ya var ya iyi ki seni sevmişim ben.😊 Aşkım benim..
A:Bebeğim..☺