Avuçlarımın Içinde Tir Tir Titreyen Ellerini Asla Unutamayacağım..

2.9K 115 91
                                    

HERKESE SLM..🙋
BÖLÜM GECIKTI BILIYORUM AMA SIZE BUNUN BOYLE OLABILECEGINI SOYLEDIM.. UNIVERSITEYE HAZIRLANIYORUM VE COK YOGUNUM..
TELAFI OLARAK GÜZEL BIR BOLUM YAZDIM SIZE.. SONUNDA COK ISTEDIGINIZ O SEY GERCEKLESIYOR BU BOLUMDE..
"O NE KI?" DIYENINIZDE VAR BENI ANLAYIP "YASASIN" DIYENINIZDE..
HADI O ZAMAN OKUMAYA BASLAYIN..

KEYIFLI OKUMALAR..

Selin
Uyandığımda Ali'yle öylece sarılmış ve hala iç camasirlarimizla yatiyorduk..
Hava aydinlikti.. Komidinin üzerindeki telefonuma uzanıp saate baktığımda 10 olduğunu gördüm.. Ikimizde bu saate kadar uyuyakalmistik.. Telaşla yataktan kalkarken Ali'de uyandı..

A:Bebeğim noluyo?
S:Ali kalk çok geç olmuş.. Odaya gelip bizi böyle görürlerse çok ayıp olur.
A:Sanki dün gece bişey yaptık.
S:Evet yapmadık ama çıplak uyumusuz..
A:Aslında tamamen çıplak değiliz. Iç camasirlarimiz var..
S:Ali uzatma hadi kalk da kahvaltı hazırlayalım..
A:Tamam ya..

Ikimizde kalkıp üzerimizi giyindik ve mutfağa indik..
Bahçeden sesler geliyordu ve oraya doğru ilerledik. Bahçede kahvaltı çoktan hazırlanmıştı.. Zeynep hanim ve Deniz bizi görünce gulumsediler..

S:Günaydın..
D:Günaydın.😀
S:Zeynep hanim ne zahmet ettiniz..
Z:Estağfurullah.. Lütfen buyrun..
S:Kusura bakmayın geç uyanmisiz biraz..
A:Evet biraz fazla uyumusuz..
Z:Hiç önemli değil. Biz kızımla herşeyi hallettik.. Diymi bebeğim..?
D:Hihi.. Ali bak omleti ben kayistiydim..
A:Afferin sana..😊

Hep birlikte sofraya oturduk ve kahvaltimizi yaptık.. Kahvaltı masasında en çok dikkatimi çeken Zeynep hanim ve Deniz'in mutluluguydu.. Onları öyle gördükçe bende mutlu oluyordum.. Kahvaltimizi bitirdikten sonra biz Zeynep hanımla sofrayı topluyorduk Ali ve Deniz ise her zaman ki gibi bilgisayar oyunuyla meşgul oluyorlardi.. Isimizi bitirdikten sonra bizde yanlarına gidip oturduk.. Biraz sonra Ali'nin telefonu çaldı..

S:Kim Aliş?
A:Avukat..

Ali telefonu açıp konuşmaya başladı.. Zeynep hanim ise kulağıma eğilip fısıldadı.

Z:Kötü bişey olmamıştır insallah..
S:Niye kötü bişey olsun.. Böyle düşünmeyin lutfen.. Ali'ye guvenebilirsiniz.. Sizin için bulduğu avukat işini çok iyi yapan biri.
Z:Ali beye güveniyorum zaten.. Eminim çok ki bir avukattır ama endişeleniyorum ışte..
S:Herşey çok güzel olucak..
Z:Inşallah..

Ali'nin konuşması bittiğinde hepimiz ona bakıyorduk.
Merakımızı görünce hemen durumu anlattı..

A:Yarın mahkeme varmış.. Onu haber veriyor avukat bey..
Z:Bu kadar çabuk mu?
A:Ben bi çok şeyi siz gelmeden halletim onun için size çabuk geldi tabi ama merak etmeyin avukat bey Deniz'in velayetini kesinlikle alacağımızı söyledi.. Görüntüler çok işe yaramış..
S:Ayy çok şükür..
Z:Ne görüntüsü?
A:A tabi siz bilmiyorsunuz.. Biz Deniz'i buldugumuzda babası ve amcasının Deniz'e karşı olan bazı kötü davranislarin kamera kayıtlarını götürdük emniyete
delil olarak..
Z:Anladim.. Allah sizden...
A:Yeter ama artık Zeynep hanim.. Lütfen artık teşekkür etmeyin.. Biz üzerimize düşen görevi yapıyoruz..
Z:Siz daha da fazlasını yaptınız bize..
S:Hadi düşünmeyin artık bunları..
A:Selin haklı hem hepimizin işi var bugün. Düşünmeye vakit yok.
S:Ne işi Ali?
A:Biz seninle alışverişe cikicaz Zeynep hanim ve Deniz'de biraz daha birlikte vakit geçirmiş olurlar..
S:Olur..
A:Okey.. Sen hazirlanmaya başla o zaman ben geliyorum şimdi yanına..
S:Tamam..

Alsel~Biz Suç Ortağıyız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin