Rüya Gibi...

10.6K 221 126
                                    

Heyyy..🙌 GUNAYDINN.. DUN GECE SABAHA KADAR UGRASTIM SONUNDA KURTARDIM HIKAYEYI.. UZUNTUDEN UYKU TUTMADI.. SIZE KARSI MAHCUP GIBI HISSETTIM KENDIMI...
CANIM CIKTI AMA KURTARDIM SONUNDA.. GÜNE MUTLU BASLAYIN DIYE..

SIZI SEVIYORUM❤

IYI OKUMALAR..😊

Selin
Pencereden odaya yansıyan güneş ile gözümü açmıştım.. Ali hala yanımda mışıl mışıl uyuyordu.. Ateşine bakmak için dudağımı dudaklarina koydum.. Şükür ki ateşi düşmüştü.. Bu arada boğazımın ağrıdığını hissettim.. Ali biraz daha dinlesin diye uyandirmadan yataktan kalkmaya çalışırken Ali bi anda beni kendine çevirip üzerime çıktı..

A:HEYY.. Nereye gidiyosun bakiyim sen?
S:Ali napiyosun? Korktum...
A:Pardon.. Gidiyodun.
S:Mutfağa gidiyodum salak 😊
A:Hmm.. Bende benden kaçıyosun sanmıştım..
S:Niye kaçıyım senden..?
A:E dün şirkette ki fantezilerimizin devamını getiririm diye..😆
S:Hiç heveslenmeyin valla Ali bey
A:Niye yaa..?
S:Çok üzgünüm ama hastalığınız
bana da bulaştı.. Boğazım çok ağrıyo..
A:Hadi ya.. Ne şom ağızlı bi sevgilin var senin kocagözlü kız..
S:Sevgilim..😊😍Benim sevgilim..
A:Evet..Değil misin?
S:Öyleyim.. Ama senden duyunca kulağa daha bi hoş geliyo... Sevgilim...😊
A:Öylemi sevgilim..😊

Ali boynuma eğilip öpmeye başladı..

S:Yaa evett..😀

Ali'yi üzerimden yavaşça ittim..

S:Dursana be. .😁
A:Ya Selin biraz.. Söz abartmiycam..
S:Olmaz Ali.. Valla bi daha hasta olmuş bi koca bebeğe bakamiycam..

Ali'nin altından yavaşça sıyrılarak kalktım..

S:Hem şirkete geç kalicaz..
A:Off bari kahvaltı yapsaydık..
S:Tamam ama kahvaltı yapmak için tam 20 dakikamiz var..
A:Ya 20 dakikada kahvaltı mı yapılır Selin?
S:Allah Allah.. Niye yapılmasın.. Ben her sabah yarım saat önce uyanıp 10 dakikada kahvaltı yapıp gidiyodum şirkete naber..
A:20 dakikası hazırlanarak geçiyordur da ondandir o..
S:Aliiii.. Bak kalk deyse o küçümsediğin 20 dakika'yıda kaçırcaz..
A:Buldum.. Bugün işe gitmesek mi acaba?
S:Iyi valla.. Sen hep böyle patronum diye işe gitmemezlik mi yapiyosun?
A:Senin yüzünden..
S:Nee..
A:Evet.. Senin yüzünden.. Kızım ben, sen şirkete gelmeden önce gayet iyi konsantre oluyodum işime gücüme.. Şimdi sen aklımdan çıkmıyosun ki.. Ne geceleri uyuyabiliyorum seni düşünmekten ne de gündüzleri çalışabiliyorum..
S:Aa.. Şuna bak ya.. Istemiyosaniz giderim Ali bey...
A:Seni istemiycem.. Mümkünatı yok..

Ali yataktan kalktı ve yanima geldi ve yüzümü ellerinin arasına alıp sevmeye başladı..

A:Hadi ama Selin.. Bugün de gitmeyelim şirkete.. Ölürmüyüz.. Hem bak sende hasta olmuşsun.. Ben orda nasıl ilgilenicem seninle.. Aklım kalır..
S:Off .. Tamam..
A:Işte benim kocagözlüm.. 😀Hadi gel o zaman.. Sana çok sevdiğin yumurtalı ekmeklerden yapıyım..
S:Yaşasın o zaman..

Ali üzerine t-shirt ünü giydikten sonra birlikte mutfağa indik..
Ali kahvaltiyi hazırlamak için kolları sıvadı.. Ona yardım etmem gerektigini düşünmüştüm..

S:Geçen defada sen hazırlamıştın. Bu defa ben yapiyim..
A:E yumurtalı ekmek..?
S:Onu sen yaparsın diğerlerini ben.
A:Okey.. Hadi o zaman..

Aslında mutfakta pek başarılı olduğum söylenemezdi ama Ali'ye yardım etmek istiyordum.. Ali Yumurtali ekmekleri yaparken bende peynirli omlet yapmaya başladım.. Daha doğrusu yapmaya çalışmaya başladım... Ali bir yandan ekmekleri yaparken diğer yandan göz ucuyla bana bakıyordu.. Bense o sırada omleti yaktığımı fark ettim.. Ali gülmeye başladı..

Alsel~Biz Suç Ortağıyız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin