Gel Birlikte Ölelim..

10K 240 87
                                    

SELAM MILLET..🙌
HIKAYEME OLAN ILGINIZDEN DOLAYI COK TESEKKUR EDERIM..

IYI OKUMALAR..😚

Selin
Sabah Ali'nin çıplak göğsünün üzerinde kalbinin sesini duyarak gözlerimi açtım.. O kadar güzeldi ki herşey, bozulmasından korkuyordum.. Parmaklarimi göğsünün üzerinde gezdirirken gözlerini açıp gülümsedi bana..
Saçlarima minik bir öpücük kondurup kokusunu içine çekti..
Konuşmak yerine ikimizde salak salak sırıtıyorduk.. Bu sessizliği Ali bozdu..

A:Ne sırıtıyosun?😊
S:Sende sırıtıyosun😊
A:Ben seninle uyanmış olmanın huzuruyla sırıtıyorum.. Sen?
S:Bende..😊

Boynuna uzanıp kokusunu içime çektim..

S:Alii..
A:Hımm..
S:Seni seviyorum..
A:Benden çok sevemezsin..
S:Hadi ya..☺
A:Yaa..

Ikimizde huzurluyduk..

A:Nasıl oldun? Daha iyi misin?
S:Neden.?
A:E hastaydın Selin..
S:Şu an hiçbişey umrumda değil.. Hasta olsam bile..
A:Allah allah niyeymiş?
S:Senin kollarındayım.. Tenini, kokunu hissediyorum.. Daha ne olsun..
A:😊E o zaman senin ilacın benmişim..
S:Hemen havalanma..😀 Öyle bişey demedim..
A:Nasıl demedin?.. Gözünü açtığından beri iltifat üzerine iltifat..😆
S:Dimi.. Zaten benim iltifat etmem gerekiyodu sana..

Ali bi anda beni göğsünden kaldırdı ve başını başımın hizasına getirip yüzümü ellerinin arasına alıp sevmeye başladı.. Boncuk boncuk bakıyordu..

A:Benim sana iltifat etmeme gerek yok Selin.. Bak.. Gözlerim sana bakarken bütün iltifatlari söylemiyomu?

Mavileri iyice koyulaşmıştı.. Başka bişey vardı bu sabah ikimizdede hem huzurluyduk hemde duygusal....

A:Sana bayılıyorum.. Deli oluyorum.. Bundan ötesi var mi?... O koca gözlerinde kayboluyorum...
S:Ali. Ben korkuyorum...
A:Niye?
S:Aramızdaki bu şey.. Bozulcak diye korkuyorum..
A:Nerden çıktı bu Selin?
S:Ne biliyim?.. Öyle hissettim..
A:Ben nefes aldığım sürece seninim ve senden vazgeçmeye hiç niyetim yok.. Okey..

Onu onaylarcasına kafamı salladim. . Gülümsedi..😊
Kedim benim..😻

A:E hadi o zaman bu olumsuzluklari bi kenara birakip kahvaltı edelim mi? Hem sana çorba falan da yaparım iyi gelir..

Bi anda yerimden fırladım.. Aklıma annemin bugün döneceği gelmişti.. Telefonumu alıp baktığımda tam 9 cevapsız arama vardı..

A:Selin.. Noluyo?
S:Bugün annem tatilden dönecekti ya.. Aklımdan çıkmış..
A:Tamam dur sakin ol.. Ben seni eve bırakırım hemen..
S:Yok ben giderimde.. Alii.. Sen çıksana yataktan..
A:Niye?
S:Sen bana böyle bakarken çıkamam ben.. Utanırım.. Sen git.. Ben giyineyim olur mu?
A:Utaniyosun? Selin ben seni ilk defa böyle görmüyorum.. Hem biz...
S:Biliyorum ama napiyim.. Utandım ışte.. Hadi Ali.. Bak geç kalcam...

Ali üzerine bişeyler giyerek ve gülümseyerek odadan çıktı.. Sanırım kaç defa birlikte olmamıza rağmen utanmam hoşuna gitmişti.. Aslında onu çok özlemiştim.. Dün gece hiçbirşey yapmayıp ikimizinde çırılçıplak yatması onu daha da arzulamama sebep olmuştu.. Fazla vakit kaybetmeden bende giyinip odadan çıktım.. Aşağıya indiğimde Ali elindeki bardak ile beni bekliyordu..

S:O ne?
A:Bitki çayı..

Yavaşça bana yaklaştı.. Alınıma dudaklarını degdirip ateşime bakti..

Alsel~Biz Suç Ortağıyız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin