HERKESE SELAM..🙋UZUN BIR ARADAN SONRA YENI BIR BOLUM ILE TEKRAR KARSINIZDAYIM..
ROTANIN DEĞİŞECEĞİ BIR BOLUM SIZLERI BEKLIYOR.IYI OKUMALAR..
Selin
Kahvaltimiz bittikten sonra fazla oyalanmadan eve gelmiştik..
Mutluyduk..
Sevdiğim adamla bir iş kuracaktik..
Kahkahalarla eve girdik..
Salona oturduk..
Ali'nin anlattığı iş için sabirsizlaniyordum..S:Ali..
A:Sevgilim..
S:Peki ne zaman basliycaz hazırlıklara..? Yani iş için.
A:Hemen başlarız. Önce gidip bir yer bakarız. Sonra dekor için biseyler bakariz.. Hi bi de şey var tabi isim..
S:Isim mi? Ne ismi?
A:Ne ismi olucak. Pastanemize pastane demeye devam etmiycez herhalde..
S:Hii doğru tabi.. Ay ne olsun.. Böyle özel biseyler olsun.Biz konuşurken kapı çaldı.. Ali kapıyı açmaya gittiğinde gelenin annem olduğunu hissetmiştim ve yanilmamistim..
Yanıma geldi ve oturdu..G:Selin
S:Yine suçlamaya geldiysen.
G:Hayır hayır.. Sadece konuşmaya geldim..
A:Şey ben yukardayim. Siz rahat rahat konuşun..
S:Hayır Ali.. Madem konusucaz sende geleceksin.. Sen benim kocamsin..Kısa bir sessizlik olmuştu.
A:Okey.. Tamam.
Ali yanıma oturdu..
S:Evet dinliyorum..
G:Bak kızım. Sen benim herseyimsin. Bu hayattaki tek varligimsin.. Ben bu zamana sadece senin iyiliğini istedim..
Tek bencillik ettiğim konu Haluk konusuydu.. O iyi biri onunla mutlu olmak istedim..Ali mırıldandı.
A:Hi hi çok iyidir.
G:Efendim Alicim..
A:Hiç yok bişey devam edin lutfen..
G:Zamanla kabullenirsin sandım..
S:Ne kabullenmesi ya.. Sen gittin o adamla gizli gizli evlendin.. Şimdi aynısını ben yaptım diye bana kizamazsin..
G:Aramızda bi fark var yalnız Selin. Ben senin annenim..
S:Annem olmak sana istediğini yapma hakkı vermez. Hi sana veriyorsa bana da verir..
G:Zaten olan oldu artık kızım.. Ben sana kızamıyorum ki..
S:Ben kızabiliyorum ama. Hala evlisin dimi o adamla..?
G:Selin..
A:Güneş abla. Umarım sözünüzü tuttunuz.. Babam buraya geldiğinizi bilmiyor değil mi?
G;Hayır ben kimseye söylemedim buraya geldiğimi..
S:Anne lütfen artık gider misin?
G:Benim söyleyeceklerim daha bitmedi Selin..
S:Benim dinleyeceklerim bitti ama..
A:Selin..Ali'ye doğru baktım..
A:Yükselme.. Sakin ol..
S:Sakin olamıyorum.. Annemin senin babanla hala evli olduğunu düşündükçe delircek gibi oluyorum..
G:Napiyim yani şimdi Selin. Gidip bosaniyim mi?
S:Neden olmasın..¿
G:Ne.. Selin sen ciddisin..
S:Evet çok ciddiyim.
G:Ne diycem adama " Ben seninle birkac ay önce evlendim ama şimdi boşanmak istiyorum mu diycem..?
S:Valla orası beni hiç ilgilendirmiyo..
A:Selincim biraz sakin olur musun?
S:Olamam. Birimizden birimiz bosanacaksa o biz olmiycaz Ali..Sinirli adımlarla merdivenlerden çıkıp yatak odasına gelmiştim..
Sinirliydim evet.. Çünkü sonunda ne annemin üzülmesini istiyordum ne de Ali ile kendimin..
Ben odaya çıktıktan bi on dakika sonra Ali odanın kapısını usulca açtı.. Ben yatagimizin üzerinde oturuyordum.. Yanıma geldi oturdu ve omuzuma minik bir öpücük kondurdu..
A:Iyi misin?
S:Sen geldin öptün bende iyilestim..
A:😊
S:☺Gitti mi?
A:Gitti..Yönümü Ali'ye doğru dönerek gözlerinin içine baktım ve konuşmaya başladım..