Aklımdan Hiç Çıkmıyorsun..

15.7K 266 39
                                    

Selin
Ali yaklaşık 1 saattir uyuyordu.. Ben ise hala onun o şapşal halini izliyordum.. Hiç gitmek istemiyordum ama annem yine şirkette sabahlayacağima inanmazdı.. Yavaşça yattığım yerden doğruldum Ali'ye bana söyledikleri için hala dargın olsamda o pis herifin Ali'ye nasıl kıydığını gerçekten anlayamiyordum.. O kadar masum ki.. Ali'nin yanağına küçük bir öpücük kondurup yaralarını okşadıktan sonra onu uyandirmadan yataktan kalktım.. Ali'nin üzeri çıplak olduğu için üşümesin diye bir pike bulup üzerine örttüm... Kasları beni deli ediyordu.. Neyse sonra ona hissettirmeden evden çıktım.. Aklıma Ali'nin beni bir yere götüreceğini söylediği geldi ama eve gitmek zorundaydım.. Saate baktığımda saat 10'du.. Bir taksi çevirip eve gittim.. Eve girdiğimde annem salonda oturuyordu..Yanına gittim..

S:Iyi akşamlar annecim..
G:Hoşgeldin Selincim bende seni bekliyordum.. Bişey konuşacağım seninle..
S:Bi sorun yok dimi?
G:Yok bi sorun yok.. Ben sadece kısa süreliğine tatile çıkmak istiyorum..
S:Himm tatil.. Hani şu özel biriyle mi?
G:Evet nerden anladın?
S:Senin kızını tanıdığın kadar kızın da seni tanıyor Güneş Sultan
G:Hadi ya.. Şu cadıya bak sen..
S:Ee beni ne zaman tanıştıracaksın?
G:Onu ben tatilden geldikten sonra konuşuruz Selincim..
S:Bari tatile nereye gidiyorsunuz onu söyle..
G:iyi peki Antalya..
S:Vahy iyiymiş.. Ne zaman?
G:Yarın
S:O kadar çabuk mu?
G:Öyle..
S:Iyi tatiller o zaman size..Yarın vedalaşırız..
G:Uçağımız sabaha karşı 4'te bizim... Şimdi vedalaşıcaz..
S:Yaa uyandığımda göremeyecek miyim ben seni..?
G:Gel bi sarilayim sana güzel kızım benim..

Annemle sıkıca sarıldık vedalastik ve ben odama gittim.. Üzerine pijamalarımı giydim..

(Selin'in pijaması)

(Selin'in pijaması)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Telefon çaldı.. Arayan Ali'ydi..
Ona kırgın olmama rağmen sırtındaki yaralar beni çok üzmüştü onun için telefonu açtım..

S:Alo
A:Gitmişsin. .
S:Eve gelmem gerekiyordu..
A:Keşke yanında olsam..
S:Yarın görüşeceğiz zaten..
A:Nabayim özledim..
S:Sırtın nasıl oldu?
A:Bişey yok.. Yıllardır nasılsa şimdide öyle ama melhem beni rahatlattı saol..
S:Önemli değil.. Çekmeceye bıraktım melhemi canın yanarsa sürersin sırtına..
A:Senin sürmeni tercih ederim.. Çünkü marifet melhemde değil senin ellerinde..

Gerçekten anlamıyorum bu çocuğu.Daha dün beni tek gecelik kullanıp atan birisi gibi konuşurken şimdi nasıl konuşuyor...Söylediği karşısında sessiz kaldım..

A:Seni bir yere götürecektim.. Söz vermiştin..
S:Başka zaman söz..
A:Hayır.Bu gece demiştik..
S:Israr etme..
A:Annen evde mi?
S:Evet ama Sabaha karşı tatile gidecekmiş..
A:O zaman gel..
S:olmaz dedim Ali..
A:Annen tam olarak kaçta gidecek?
S:Ali kapatıyorum ben uyumam lazim..
A:Sen bana hala dargın mısın?
S:Ben senin tek gecelik bi hevesin bi eğlencendim Alicim ne haddime...
A:Himm sen görürsün tek gecelik bi heves misin yoksa bütün günümü, gecemi geçirmek istediğim bi prenses mi?

Alsel~Biz Suç Ortağıyız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin