Huzur...

17.3K 286 40
                                    

ARKADASLAR BENIM ICIN BEGENILERINIZ KADAR YORUMLARINIZDA ÖNEMLİ. .
LUTFEN OKUDUKTAN SONRA YORUMLARINIZI VE FIKIRLERINI BENİMLE PAYLASIN..
SIZI SEVIYORUM.❤

Ali
Gözlerimi açtığımda sabah olmuştu..Hala Selin'in içindeydim.. İçinden çıkıp üzerinden kalkmaya çalışacaktim fakat kıpırdadığım an Selin inledi..

Selin
Kadınlığımda kıpırdayan birşey hissettim.. Canım açmıştı.. İstemsizce inledim..Gözlerimi açtığımda üzerimde Ali vardı..

A:Canını acıttım.. Özür dilerim.. Böyle uyumuş kalmışız.. Sadece içinden çıkacaktım..
S:Tamam uyandım şimdi çık..

Ali yavaşça kalçalarimdan tutup birkaç kez gelgit yaptıktan sonra içimden çıkıp yanıma uzandı ve belime sarılıp kulağıma fısıldadı.. Gözlerimiz kapalı konuşuyorduk..

A:Canını çok mu acıttım dün gece?
S:Hala açıyo.. Kasiklarim sanciyo..
A:Normal, ilk defa bunu yaşadın.. Kasıklarına masaj yapayım mi?? Rahatlarsın..

Hafifçe gözlerimi araladim.. Ali mavilerini açmış bana bakıyordu..Allahım saçı başı dağınık,uykulu uykulu nasıl da tatlı.. Ali gözlerimi araladığımı fark edince hemen gözlerimi tamamen kapattım..

A:Selin..
S:Hımm
A:Sana bişey sordum.. Hem sen niye gözlerini açıp gözlerime bakıp konuşmuyorsun benimle..?
S:Şeyyy.. Uykum var.. Bide....
A:Bide....?
S:Biraz utanıyorum..
A:Neden..
S: Bilmem.. Biraz senden biraz dün gece ki halimden.. Utanıyorum işte...

Ali çenemden tutup kafami yukari kaldırdı..

A: Aç bakıyım o koca gözlerini..

Ne tatlı konuşuyordu benimle.. Yavaşça gözlerimi açtım ve onun mavileri ile buluşturdum.. Yüzümü okşuyordu..

A:Senin için ilk olduğu kadar benim içinde ilkti dün gece.. Sen benim ilkin oldun Selin... Utanacak bişey yok ki.. Biz birbirimizden etkilendik ve güzel bi gece geçirdik sadece o kadar..

Sadece o kadar mi? Ali konuştukça kalbime iğne batiriyordu.. Sanırım onun için tek gecelik bir iliskiydi.. En azından ben söylediklerinden bunları anlıyordum.. Hemen yataktan kalktım ve yerdeki pikeyi üzerime aldım ve banyoya girdim. Ali bana şaşkın şaşkın baktı.. Banyoya girdiğimde pikeyi yere attim.. Duşa girmeden gidemezdim.. Kuvvetin içine girdim.. Suyu açmak için eğildigimde bacaklarimin arasından akan kanı gördüm.. Korkudan çığlık attim..
S:Aaaaa

Ali
Banyodan Selin'in çığlık sesini duyar duymaz o halde banyoya fırladım.. Kapıyı açtığımda Selin çırılçıplak bi halde küvetin içine girmiş ağlıyordu... Hem yanına gittim.. Küvete girdim ve kadınlığından bacaklarına akan kanı gördüm..

A:Selin iyi misin?
S:Diyilim Ali k-kan akıyor bacaklarimdan.. korku-yoru-mm..
A:Şş sakin ol.. Normal bişey bu..
S:Korktum ama ben..
A:Tamam geçti gel buraya

Selin'i kendime çekip sarildim. İkimizde çıplak olduğumuz için tahrik oluyorduk..Selin'in ağlaması hafifleyince yavaşça gözyaşlarını sildim.. Sonra da suyu açtım ve bacaklarından akan kanı akıtmak için suyu bacaklarına tuttum.. Su biraz soğuk olduğu ucun Selin irkildi..

S:Ay çok soğuk bu su..
A:Tamam bebeğim ayarliycam ben şimdi onu..

Sıcak suyu ayarlayinca Selin baya rahatladı... Bu kız beni gerçekten büyülüyor.. Bacaklarindaki kanı akıttıktan sonra Selini küvete oturttum. .

S:Gerisini ben hallederim saol..

Belli ki benim onu yikamami ya da beraber yikanmamizi istemiyordu.. Yavaşça küvetten çıktım ve odaya döndüm.. Biraz sonra üzerinde bornozuyla Selin geldi..

Alsel~Biz Suç Ortağıyız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin