Çok Güzelsin..

15.4K 353 15
                                    

ARKADASLAR YAVAŞ YAVAŞ +18 LI BOLUMLERE BASLIYORUZ AMA BU BÖLÜM SADECE GIRIZGAH.. KOYDUGUM SINIR ÇABUK DOLDU ONUN ICIN YAZDIM..
IYI OKUMALAR..😊

Selin
Akşam olmuştu.. Mesai bitimi saati gelmişti.. Ben odamda Ali beyi.. Of şey Ali'yi bekliyordum..Alışamadım Ali demeye henüz.. Of acaba Ali ilk günden beni yemeğe gerçekten daha iyi tanımak için mi çağırdı? Of Selin başka neden çağıracak ne fesatsin.. Ben kendi kendime konuşurken kapı açıldı. Evet gelen Ali idi..

A: Hazirsan çıkalım..
S:Himm evet çıkalım ama önce benim bi eve gidip üzerime düzgün birşeyler giymem lazım..
A: Gayet güzelsin ama öyle diyorsan önce seni eve götürürüm sonra yemeğe geçeriz S:Olur.

Selin
Şirketten çıktık.. Eve gitmemdeki asıl amacım üzerimi değiştirmek değildi, anneme haber vermem lazımdı daha doğrusu ikna etmem lazımdı.. Arabaya bindik yaklaşık 15 dakika sonra eve geldik..

A:Seni bekliyorum.
S:Hemen gelicem...

Hemen arabadan indim.. Eve girdiğimde annem MUTFAKTA yemek yapıyordu.. Hemen yanına gittim.. Ona yalan söyleyecektim. Çünkü Bugün yaşadıklarımı anlatsam kesinlikle hiç tanımadığım biriyle yemeğe gitmemi istemezdi.. E mecburen Tuğçe'ye gidiyorum falan diyecektim.. Hemen anneme arkadan sarildim. Tabi biraz korktu..

G:Ay Selin ödümü patlattin.. insan bi ses verir kızım..
S: Ya özür dilerim benim güzel annem.. Tatlı annem.. Fıstık annem.. Çok özledim napayim..¿
G: Himm çok özledin demek.. Söyle bakalım ne istiyceksin.?
S: Nerden anladın annecim ya..
G:E hep bişey isteyeceginde böyle sirinlikler yapıp beni yere göğe sigdiramiyorsun da ordan anladim Selincim.. Söyle bakiyim
ne istiyceksin sen..
S: Şey ben Tuğçe ye gidebilirmiyim?
G: Şimdi...
S:Hihi. .
G:E kızım ben yemek hazirladim burda ikimize.. Oturup kendin ye deseydin...
S: Lütfen annecim ya canı sıkkın biraz.. Him... Ayıp olmasın kıza.
G:iyi tamam peki geç kalma ama..
S:Oy güzel annem, tamam kalmam merak etme..

Annemin yanağına bi öpücük kondurup odama gittim ve gardrobumu açıp giyeceklerimi seçmeye başladım.. Çok abiye bisey giymek istemediğim için üzerime bir bustiyer onun altına da mini bir etek seçtim.

(Aslında Fotosunu paylasacaktim ama Su an telim sorunlu)

Üzerimi giyip evden sessizce çıktım.. Annem beni bu kiyafetlerle görürse kesin bi işler çevirdiğimi anlardi.. Arabaya doğru ilerlerken arabanin camindan bana hayranlıkla bakan Ali'yi gördüm.. Hemen arabaya bindim..

S: Çok bekletmeden dimi..

Ali büyülenmiş bi halde bana bakıyordu ve beni duymuyordu.. Bi kez daha tekrarladim

S:Çok bekletmedim dimi..?
A:Ha ım... Yok... Çok güzel olmuşsun
S:Teşekkürler.. Hadi gidelim artık..

Ali yarım saatlik bi yoldan sonra yemek yiyeceğimiz yere getirdi beni.. Arabadan inip kapımı açtı.. Çok nazik davranıyordu ama bazen de beni yiyecekmiş gibi bakıyordu bana.. Restoranta girdik.. Masamıza oturduk.. Yiyeceklerimizi sipariş ettikten sonra beklemeye koyulduk.. Ali hala o mavi ve etkileyici gözleri ile beni sürüyordu.. Dikkatini dağıtmak için konuştum..

S:Güzelmiş burası..
A:Evet güzeldir.. Beğenmene sevindim..

Selin
Gerçekten anlamıyorum onu şimdide gözlerini kaçırdı benden.. Bi öyle bir böyle.

Ali
Selin o kadar güzel bir kız ki ondan etkilenmemek mümkün değil.. Beni ilk günden büyüledi resmen.. Hem güzel,Hem akıllı hemde yetenekli bir kız.. Of neler düşünüyorum ben böyle.. Yalnız iyiyim ben..

Alsel~Biz Suç Ortağıyız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin