HERKESE MERHABA..
BOLUM BITER BİTMEZ PAYLAŞTIM. UMARIM BEGENIRSINIZ.. BU ARADA HIKAYEMI BITIRME KARARIMDAN SONRA SIZLERDEN GELEN YOGUN ISTEK UZERINE BU KARARIMI SIMDILIK RAFA KALDIRDIM..
SIZI SEVİYORUM ..❤
IYI OKUMALAR..(Jenerigimizi izlemeyi unutmayin..😊)
Selin
Deniz sorusunun yanitini bekliyordu..
Artık Deniz'e söylemeliydik.. Ali benden onay bekler gibi yüzüme bakıyordu. Kafamı olumlu yönde sallayinca arka koltuktaki Deniz'e doğru döndü ve minik yüzünü ellerinin arasına aldı...A:Bak şimdi prenses.. Eve gidelim sana herşeyi evde anlatalım olur mu? Hem Selin ablan bize meşhur yanık kekindende yapar. Himm..
S:Aliii
A:Yalan mı?😊 Tmm mi Deniz'cim..?
D:Tmm ama çabuk gidelim..
A:Okeyy☺Keyfi yerine geldi ya tabi beni sinir etmeden duramaz.. Sırıtarak arabayı çalıştırdı ve evin yolunu tuttuk.. Yarım saat sonra falan eve gelmiştik.. Ali ve Deniz gelir gelmez oturdular.. Bende yanlarına gidip oturunca bana tuhaf tuhaf bakmaya başlamışlardı..
S:Ne.
A:Sevgilim sen Deniz'e kek yakmiycakmiydin?
S:Ali.. Seni var ya..
A:Ee..😊
S:Neyse bosver şimdi..
D:Ali dogyu söylüyo...
S:Tamam. Kek mi istiyorsunuz..
A:Aa Selin aşk olsun. Biz kek değil yanık kek istiyoruz..😊
S:Himm sen şimdi görürsün yanık keki..😏Hizlica mutfağa gidip hazır aldığım keki servis tabakalarına koyup salona götürdüm ve Deniz ve Ali'ye tabakları uzattım..
S:Alın bakalım size yanık olmayan kek..
D:Kim yaptı bunu?
A:😀Selin ablanin yapmadığı kesin Deniz'cim..
S:Ya sen ne uğraşıp duruyosun benle?
A:Napiyim hoşuma gidiyo.😄
S:😏Off siz yiyin ışte.. Kimin yaptığını napcaksiniz.. Hadi bi yandan da Deniz'e anlat durumu.Keki ellerine tutuşturup yerime oturdum..
A:Ben sonra kendi kekimi isterim ama..😊
S:Ali anlat artık hadi.. Çocuk çatladı.
D:Evet ya. Anlatın aytik..
A:Okey. Bak şimdi fıstık.. Biz bugün seni aldığımız yere gittik çünkü oraya ait kameraların kayıt ettiği o geceki goruntulerimizi aldık.. Şimdi de onları polise vericez.. Böylelikle polisler babanin sana şiddet uyguladıklarını görünce seni ona vermiycekler..D:Yaşasın sizde mi kalicam.😀
S:Onu şimdilik bilmiyoruz tatlım ama illaki daha güvende olacaksın..
D:Nasıl yani benim şimdi gidicek hiçkimsem olmiycak mi?
A:Olur mu hiç öyle şey prenses.. Biz seni hiç bi başına bırakır miyiz? Ama polis amcalar muhtemelen önce anneni sorucaklardir..
D:Babam izin veymez ki anneme..
S:Babandan izin almiycaz zaten canım.. Polis amcalar ne derse o olucak. Tamam mi?
D:Tamam..
A:Hadi bakalım sen şimdi kekini ye, biz birazdan gelicez tamam mi?Ali kalktı ve elimden tutup beni de kaldirdi.. Birlikte yukarıya çıktık.. Yatak odasına geldiğimizde kapıyı sıkıca kapattı..
S:Ali noluyo? Ne cekistiriyosun çocuğun yanında.?
A:Yalnız bi sorunumuz var.. Önemli bi sorun..
S:Neymiş?
A:Deniz'in annesine ulaşmamız lazım..
S:Nasıl ya kadının adını bile bilmiyoruz.. Nasıl ulasicaz..?
A:O kolay..Ne demek istediğini anlamadığım için imalı bir şekilde yüzüne bakıyordum.
A:Ne..? Deniz annesinin ismini biliyordur herhalde dimi..
S:Ya tamam diyelim ki ismi öğrendik Deniz'den. Nasıl ulasicaz ki..?
A:Valla pes sevgilim.. Taş devrinde mi kaldın diycem ama mümkünü değil baya teknolojiksin. Nasıl olcak.. Mutlaka bi sosyal medya hesabı vardır kadının yani... E Deniz zaten annesinin fotoğrafını görünce tanır. Mesaj atarız kadına..
S:Ali bak.. Bu iş mahkemeye falan taşınırsa şansımız yok.. Çünkü zaten Deniz neden babasinda kaliyo sence?. Hakim vermiş.
A:Ya ama şartlar başka. Hakim o zaman Deniz'in babasından şiddet gördüğünü bilmiyordu ama artik öğrenecek..
S:Bilmiyorum Ali.. Ya yanlış bişey yaparsak.. Ben çok korkuyorum..