Merhaba..💕

1.7K 46 25
                                    

Hepinize slm arkadaşlarım..

Yeni bölüm yazmak istiyordum ama maalesef şu sıralar çok zor ve katlanması çok güç şeyler yaşıyorum..
Aslında güçlü bir insanimdir ama artık dayanamayacak raddeye geldi sabrim..
Siz güzel okurlarım benim için çok kiymetlisiniz. Belki bir cogunuzu kaybettim sık bölüm yayinlayamadigimdan ama birkaç kişi de olsa burdayım ışte..
Ve sizden dua bekliyorum.
O kadar acı çekiyorum ki. Derdimi dökecegim ve beni anlayacagina inandigim kimse yok.. Rabbim kimseyi böyle şeylerle sınamasın. Hele ki en sevdiğin insanın, hayattaki en değer verdiğin insanın sağlığının bozulmasıyla asla sınamasin..

Bu güne kadar iyi kötü bir ailem olduğunu sanırdım. Fakat insan böyle zor zamanlarında ailesinin ona sırtını nasıl bir bir döndüğünü  gördükçe daha çok soğuyor bu hayattan.
Benim ailem sizsiniz..
Kiminiz beni instagramdan da tanıyor. Kiminiz sadece burdan.
Ama sizi kendi ailemden yakın ve sıcak hissediyorum..

Kendimi acindirmak ya da ilgi çekmek gibi bir amacım olduğu için paylasmiyorum sizlerle bunu. Belki aranızda bana değer veren seven sayan birileri vardır diye içimi döküyorum.. Çünkü birilerine içimi dökmezsem kafayı yiyeceğim..

Şunu sakin unutmayın.. Sağlıklı  bir  anneniz ve sizi seven, her daim yanınızda olan bir aileniz varsa onların kıymetini bilin..
Sıkı sıkı sarilin onlara hiç bırakmayın..

Sizden tek dileğim var. Allah'a ellerinizi açtığınızda onun iyileşmesi ve bu kötü günlerimin geçmesi için dua edin.. Lütfen..
Buna çok ihtiyacım var..

Benim güzel ailem...
Rabbim hiç birinize benim yaşadığım acıları zorlukları yaşatmasın..

Şimdilik hoscakalin..
Sizi çok seviyorum..💕

Alsel~Biz Suç Ortağıyız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin